Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

3.3 v6 besteld!!

Gast janoeska

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Winterbanden zijn tegenwoordig op elk moment van het jaar verkrijgbaar hoor, dus dat hoeft geen probleem te zijn.

Geplaatst

Domme vraag misschien maar zou je die winterbanden dan nu willen monteren hartje zomer? :wink:

Of gaat de reis direct naar boven de boomgrens?

Enne......waarom is de keuze gevallen op Conti's?

Geplaatst

We zullen het wel vernemen....hoop ik :cool:

Zag overigens in de laatste AutoReview dat de Conti's en Pirelli's er goed uitkomen in een door hen uitgevoerde bandentest (in een iets kleinere maat overigens).......

Is dat even boffen?!

Gast schoenmakertje
Geplaatst

pfff, vragen vragen vragen....

conti's omdat bmw ze op de X5 zet als standaard winterbanden, wrom? omdat ik de auto in dec besteld heb, levering in feb, ik dacht wie weet nog nattigheid? ik de standaard kuhmos of hankoek niet echt vertrouw, en ik wil er het hele jaar op rijden, omdat ik denk op een vrij dagje nog wel eens het bos in te duiken, of hier in de buurt het blaauwe meer of beekse bergen, daar waar kia nederland hun 4x4 uitstaojes organiseert.

dus...

Geplaatst

Je kan de Sorento met Conti's tegelijk uitproberen of er genoeg profiel opzit om momenteel de gigantische waterplassen te verwerken! :wink:

Succes met je bolide!

• 1 maand later...
Gast schoenmakertje
Geplaatst

ik heb nu eindelijk andere banden op m'n voiture! De orginele bevallen trouwens ook prima hoor.... Maar dus geen conti's daar was dus schijnbaar niet aan te komen! dus heb ik er maar GoodYear Wrangler All Terrain AT/R op laten zetten, wow heftig profiel, net echt! nog geen snelweg km mee gemaakt, maar op korte stukjes geen problemo!

(er zitten dus niet van die witte letters op de zijkant :lol: )

Frans

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...