Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zoals een paar weken geleden gemeld bij het voorstellen ben ik driftig aan het zoeken voor een nieuwe auto, na een aantal proefritten bleven er 2 over te weten Kia Sportage en Opel insignia.

Gisteren is vlak voor mijn vakantie er helaas een probleem ontstaan bij mijn huidige opel vectra, airbaglampje en gordelspancontrole blijft branden. Vanmorgen bij dealer geweest en na controle bleek het aanstuurapparaat voor airbag en gordelspanners niet goed te werken. Kosten 655 €, het is wel geen nieuwe auto (8jaar) maar met 130.000km op de teller is dit de 2e dure storing in electronica, ik her er tabak van. Na mijn vakantie een Kia bestellen, ben wel op zoek naar een goede dealer in omgeving Rotterdam. iemand nog suggesties?

Ik ben al langs geweest om proef te rijden bij:

Cas Lamens Berkel

Mannekes Waddinxveen

Troost Hellevoetsluis

Kia dealer Krimpen.

In Rotterdam zelf zit geen Kia dealer meer, was vroeger in Rotterdam Ommoord maar is met faillisemenet Kroymans ook failliet.

Graag verneem ik evt suggesties.

Het gaat worden de 1,6 GDI excutive met pluspack in sand pack of phoenix silver met mogelijk 18 inch velgen en de 17 inch voor de winterbanden.

Posted

Zoals een paar weken geleden gemeld bij het voorstellen ben ik driftig aan het zoeken voor een nieuwe auto, na een aantal proefritten bleven er 2 over te weten Kia Sportage en Opel insignia.

Gisteren is vlak voor mijn vakantie er helaas een probleem ontstaan bij mijn huidige opel vectra, airbaglampje en gordelspancontrole blijft branden. Vanmorgen bij dealer geweest en na controle bleek het aanstuurapparaat voor airbag en gordelspanners niet goed te werken. Kosten 655 €, het is wel geen nieuwe auto (8jaar) maar met 130.000km op de teller is dit de 2e dure storing in electronica, ik her er tabak van. Na mijn vakantie een Kia bestellen, ben wel op zoek naar een goede dealer in omgeving Rotterdam. iemand nog suggesties?

Ik ben al langs geweest om proef te rijden bij:

Cas Lamens Berkel

Mannekes Waddinxveen

Troost Hellevoetsluis

Kia dealer Krimpen.

In Rotterdam zelf zit geen Kia dealer meer, was vroeger in Rotterdam Ommoord maar is met faillisemenet Kroymans ook failliet.

Graag verneem ik evt suggesties.

Het gaat worden de 1,6 GDI excutive met pluspack in sand pack of phoenix silver met mogelijk 18 inch velgen en de 17 inch voor de winterbanden.

Kia dealer van der Boom in Barendrecht (Rotterdam) missien iets voor je?

Posted

.Gisteren is vlak voor mijn vakantie er helaas een probleem ontstaan bij mijn huidige opel vectra, airbaglampje en gordelspancontrole blijft branden. Vanmorgen bij dealer geweest en na controle bleek het aanstuurapparaat voor airbag en gordelspanners niet goed te werken. Kosten 655 €, het is wel geen nieuwe auto (8jaar) maar met 130.000km op de teller is dit de 2e dure storing in electronica, ik her er tabak van. Na mijn vakantie een Kia bestellen.

Lees eens myreview op Autoweek; kia sportage, 2010, 8000 km.

En zo raakt Opel weer een klant kwijt ............

Ik heb geen moment spijt van mijn keuze ...............

Posted

Misschien is onze huisdealer Peterrrrrrr de geschikte voor je.. hij zit in Breda..

Posted

Goeie keuze ! Doen !! :)

Ik was in de gelukkige omstandigheid het 2 weken vóór mijn vakantie in september 2010 te doen waardoor ik na 2 weken (de Sportage was toen nog op voorraad te krijgen) mijn Opel en de dealer/importeur vaarwel kon zeggen met sinds die tijd in een prima auto rijdt.

Doen; en zeg vooral tegen Opel dat het niet de eerste klant is die ze zo kwijtraken .............

Posted

als je het niet erg vindt om wat verder te rijden, kan ik De Beemden in Hoeven aanbevelen

Posted

Hmm, dus je bent bij 4 dealers proef wezen rijden en nu zoek je nog een 5e ?

Ik zou zeggen kies lekker één van de dealers waar je geweest bent ?

En anders is daar altijd huisdealer Peterrrrr nog hehehe ;)