Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Te Koop

Gast Venga 2010

Aanbevolen Berichten

Gast Venga 2010
Geplaatst

Te Koop een gloednieuwe KIA VENGA 1.6 CVVT X-ECUTIVE STELL GRAY met trekhaak nieuwwaarde € 21.295, onze vraagprijs € 19.000.

De KIA VENGA wordt eind maart aan ons geleverd en ruilen onze bestaande KIA VENGA in. KIA NL komt ons tegemoet omdat de huidige Venga software problemen heeft en voor een deel niet op te lossen zijn. Het is zeker een mooi gebaar van KIA NL maar willen geen KIA meer, vandaar dat wij de nieuwe geleverde VENGA gelijk te koop zetten.

Hebt U belangstelling, schrijf een PB en wij komen er samen dan wel uit.

Venga 2010

Gast Venga 2010
Geplaatst

We hebben deze problemen:

De volgende storingen mbt het softwareproblemen zijn;

1.Cruise controle werkt niet naar behoren, hij blijft zoeken naar de snelheid boven 130 km/u en dan schommelt de auto; (nog steeds een probleem)

2.Bluetooth werkt niet naar behoren, regelmatig word de verbinding tijdens een gesprek verbroken en zit alles vast, zelfs de radio is niet meer te bedienen. (nog steeds een probleem) Ook voor dit probleem heeft de dealer geen oplossing voorhanden.

3.Soms na het starten blijven er controlelampjes branden op het dashboard, bv van het ESP, Start en Go werkt ook niet altijd (nog steeds een probleem). Dit heeft niks te maken met een te lage buitentemperatuur.

4.De Venga regelmatig onderweg opnieuw starten om de euvels te "killen" en na verloop van tijd is het probleem er weer.

Inmiddels is de airco-unit en stuurkolom vervangen, echter zonder resultaat.

Het is niet gezegd dat de nieuwe geleverde Kia Venga deze problemen ook heeft, maar als ik zo de topics lees ben ik bang van wel en hebben wij dé beslissing géén Kia meer te willen hebben.

Trouwens de kleur van de nieuwe Venga is STEEL GRAY ipv STELL Gray.

Groet

Gast Venga 2010
Geplaatst

TE LAAT, de nieuwe KIA VENGA hebben we ingeruild.

Alle Venga rijders, heel veel rijplezier in jullie Venga. Ik hoop zonder al te veel problemen.

Wij hebben geen vertrouwen meer in KIA.

Wij hebben al in verschillende nieuwe auto's gereden, van verschillende merken maar dit was echt niet goed.

Inmiddels 2 nieuwe auto's aangeschaft, levering 30 maart 2011.

Wat ons betreft mag de topic gesloten worden.

Gast Venga 2010
Geplaatst

Wij hebben bij www.nieuweautokopen.nl twee skoda fabia's type dynamic, 105pk, waarvan 1 dsg automaat en met extra opties gekocht.

Groet

Geplaatst

Wij hebben bij www.nieuweautokopen.nl twee skoda fabia's type dynamic, 105pk, waarvan 1 dsg automaat en met extra opties gekocht.

Groet

Mooiste Faab review hier: http://tinyurl.com/35flot4

Neem even de tijd zou ik zeggen, HAHA!

Geplaatst

Mooiste Faab review hier: http://tinyurl.com/35flot4

Neem even de tijd zou ik zeggen, HAHA!

Jeetje.....wat een verhaal man! Prachtig geschreven maar het kost een paar uur lezen...hahahaha!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...