J-Lauwers Geplaatst 26 Februari, 2011 Geplaatst 26 Februari, 2011 Kan iemand mij vertellen waarvoor de knop met het ronde puntje voor dient. Krijg het namelijk nergens gevonden ook niet in de boekjes. Bij voorbaat dank. Quote
ger.w. Geplaatst 26 Februari, 2011 Geplaatst 26 Februari, 2011 Kan iemand mij vertellen waarvoor de knop met het ronde puntje voor dient. Krijg het namelijk nergens gevonden ook niet in de boekjes. Bij voorbaat dank. Zo'n schakelaar zit onder mijn dash om de parkeersensoren voor aan/uit te schakelen Quote
J-Lauwers Geplaatst 26 Februari, 2011 Topic Starter Geplaatst 26 Februari, 2011 Zo'n schakelaar zit onder mijn dash om de parkeersensoren voor aan/uit te schakelen Zitten er bij mij niet op. Kia komt btw uit 2004 2.5 diesel automaat. Achterop staat (s limited) en ik denk iets met Sinner limited edition (wat ik zo gevonden kreeg op internet)? Quote
bluff Geplaatst 26 Februari, 2011 Geplaatst 26 Februari, 2011 Volgens mij is dit de zelfvernietigingsknop Quote
Crum Geplaatst 26 Februari, 2011 Geplaatst 26 Februari, 2011 knopje is niet standaard, het beste kan je de draden volgen of die ergens naar toe gaan.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.