Gerwin.f Posted February 28, 2011 Posted February 28, 2011 hallo , Ben sinds 3 dagen eigenaar van een Cee'd SW All stars 2008 en heb een vraag over de usb aansluiting. Wat ik ook probeer ik kan geen mp3's afspelen vanaf een usb stick,heb usb stick al geformatteerd naar fat16,fat32 en Ntfs De radio speelt wel Mp3's af via de cd speler. Heb een stick van 8Gb,4gb en 512 mb geprobeerd Heeft een van jullie een idee wat ik verkeerd doe? Vr Grt Gerwin Quote
bigwade Posted February 28, 2011 Posted February 28, 2011 hallo , Ben sinds 3 dagen eigenaar van een Cee'd SW All stars 2008 en heb een vraag over de usb aansluiting. Wat ik ook probeer ik kan geen mp3's afspelen vanaf een usb stick,heb usb stick al geformatteerd naar fat16,fat32 en Ntfs De radio speelt wel Mp3's af via de cd speler. Heb een stick van 8Gb,4gb en 512 mb geprobeerd Heeft een van jullie een idee wat ik verkeerd doe? Vr Grt Gerwin Kan aan de radio liggen. Lees deze ook even door: http://www.kiaclub.nl/topic/3706-usb-tips-tricks/ Quote
Recommended Posts