Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste,

Langs deze weg wil ik mijzelf kort introduceren voor degene die daarin is geïnteresseerd;

Ik heet, hoe verrassend, Marco Kremers, en ben, tweede verrassing, 34 jaar jong. Getrouwd sinds 15 mei 2009 met Martine, woonachtig in Barendrecht en samen hebben we een parkiet 'Bobbie' en een Franse Bulldog die, als ze daar zin in heeft, luistert naar de naam 'Bickel'.

Sinds 1995 ben ik werkzaam voor een groothandel in persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM's), eerst als verkoper binnendienst en na verloop van tijd doorgestoten naar kwaliteitsmanager. Tegenwoordig heb ik de mooie titel QHSE Manager wat staat voor Quality, Health, Safety & Environmental. Het bedrijf is gecertificeerd tegen ISO 9001 (kwaliteitsmanagementsysteem) en ISO 14001 (milieumanagementsysteem).

Per 1 januari 2011 is het bedrijf opgesplitst; het ene gedeelte is nog steeds groothandel in PBM's en het nieuwe gedeelte is een producent van brandvertragende werkkleding voor on-, offshore, contracting, (petro)chemische industrie, etc. Ik maak deel uit van het nieuwe bedrijf samen met een klein aantal collega's.

En dan nu; het autogedeelte...

Op m'n 18e heb ik direct het rijbewijs behaald en via via m'n eerste auto op de kop getikt. Na een aantal privé auto's rij ik nu al geruime tijd een lease auto. Kleine opsomming tot op heden;

Privé

* VW Golf I 1.100cc rood (voor de kenners; die met de smalle achterlichten);

* Opel Kadett E (diverse kleuren; blauw, wit, rood);

* BMW 316i E30 brons;

* VW Golf cabriolet Quartet 1.600cc paprikarood;

Zakelijk

* VW Golf IV blackmagic 1.4 16V;

* VW Golf IV Sportline blackmagic 1.9TDI;

* MINI Cooper Chili chili red i.c.m. aspen white 1.6;

* SEAT Altea XL Businessline High 1.4TSI (huidige auto)

Per september 2012 zal de huidige auto vervangen worden en ben mij nu reeds een beetje aan het orienteren. Behalve dat ben ik sowieso redelijk autogek en loop regelmatig her en der een showroom binnen of ga naar introducties van nieuwe modellen bij enkele importeurs...

Zo is het ook gegaan met de Kia Sportage, ik ben bij diverse dealer presentaties geweest en vind het een onwijs stoer ogende auto. Zaterdag 12 maart gaan we een stukje rijden met de 2.0 benzine. Zelf zou ik kiezen voor dezelfde motor, maar dan in Exclusive uitvoering met panoramadak. Over de kleur zijn de meningen nog verdeeld, maar we hebben nog voldoende tijd...hahaha!

Vragen? Stel ze gerust!

Groeten, Marco

Posted

Zo is het ook gegaan met de Kia Sportage, ik ben bij diverse dealer presentaties geweest en vind het een onwijs stoer ogende auto. Zaterdag 12 maart gaan we een stukje rijden met de 2.0 benzine. Zelf zou ik kiezen voor dezelfde motor, maar dan in Exclusive uitvoering met panoramadak. Over de kleur zijn de meningen nog verdeeld, maar we hebben nog voldoende tijd...hahaha!

De sportage is gewoon DE auto voor de autogek..ben er zelf eentje dus weet waar ik over praat :D

Over welke kleuren twijfel je (en je eega :lol: )

Als je een X-clusive neemt zit je trouwens sowieso vast aan de 2.0. De X-clusive is niet met een 1.6 verkrijgbaar (dit gaat in de toekomst wel veranderen denk ik).

Posted

Hou even rekening met een wat langere levertijd :-(

Dealer vertelde mij inderdaad een levertijd van 4 tot 6 maanden en...dat ze pas 100% zeker dat de auto geleverd wordt als deze in de haven staat.

De communicatie tijdens orderingave en fabricage schijnt een crime te zijn voor de Sportage...

Posted

Over welke kleuren twijfel je (en je eega :lol: )

- Black Pearl

- Dark Gun Metal

- Phoenix Silver

- Sand Track

- Casa White

:D

Posted

Zo is het ook gegaan met de Kia Sportage, ik ben bij diverse dealer presentaties geweest en vind het een onwijs stoer ogende auto. Zaterdag 12 maart gaan we een stukje rijden met de 2.0 benzine.

Marco,

Welkom. 'The proof of the pudding is in the eating'. Dus zeker een proefrit maken met deze mooi ogende machine.

Posted

- Black Pearl

- Dark Gun Metal

- Phoenix Silver

- Sand Track

- Casa White

:D

Bijna alle opties nog open dus ;) ik heb een heel topic geschreven over de aanschaf van een Sportage, daar staan ook real life foto's van diverse kleuren in:

de-zoektocht-naar-een-nieuwe-sportage

Misschien kan het je helpen!