Jump to content

Nieuw lid uit West Friesland met 1.6 GDI Sportage

Recommended Posts

Hoewel al maandenlang dit forum geraadpleegd te hebben had mijzelf echter nog niet geintroduceerd. Bij deze: behoor sinds kort tot de 60-plussers en woon midden in WestFriesland. Ik heb sinds januari 2011 een 1.6 GDI Sportage, Phoenix silver, X-ecutive Plus Pack met Panoramadak, NAV, trekhaak en stootlijsten. Ik heb de auto gekozen om zijn zeer sportieve lijnen, zijn robuust uiterlijk, de komplete cockpit-uitvoering en natuurlijk de KIA garantie. Dit forum was toen al voor mij een geweldige informatiebron ter voorbereiding van de aankoop. Dit, hoewel niet alle gesignaleerde tekortkomingen echt waar bleken te zijn. Met veel interesse kijk ik dan ook regelmatig naar de ervaring en informatie van anderen.

Welkom Cornelis.

Heel veel rijplezier met je mooie bolide.

Het forum kende je al een paar maanden, nu nog je ervaringen.

En natuurlijk foto's.......heel veel foto's. Toch?

Bedoel je met WestFriesland eigenlijk Noord-Holland, of echt in het westelijk gedeelte van Friesland?

En welke tekortkomingen blijken niet waar te zijn? Altijd geinteresseerd in ervaringen! Hoe is je verbruik??

EB, nooit opgelet op school ?

http://nl.wikipedia.org/wiki/West-Friesland

Jazeker BW, en daar ook goed leren lezen. Ik citeer derhalve van de wikisite:

# West-Friesland (regio), de streek in de Nederlandse provincie Noord-Holland binnen de Westfriese Omringdijk. Dit is de meest gebruikelijke betekenis.

# Hoewel West-Friesland ook het westen van de Nederlandse provincie Friesland zou kunnen aanduiden, wordt dat meestal niet gedaan, om verwarring te voorkomen.

Vandaar mijn vraag. 'Meestal' is namelijk iets anders dan 'altijd' :P . Ben zelf trouwens ook een WestFries B)