Jump to content

Recommended Posts

Posted

Het is nu officieel ,oktober 2007 komt de gerestylde PICANTO ... :roll:

Dus g??n nieuw model ... :shock:

Er zijn nog geen details bekend wat er voor in- en exterieur gaat wijzigen ,afwachten dus ... :shock:

Am I right ,or ... am I right ... :wink:

Posted

Ben reuze benieuwd wat de aanpassingen/wijzigingen zijn!

Groeten,

Barry

Posted

Ik had hier en daar al wat foto's gezien, en gaat wel wat veranderen, zoals de lichtpartij voor en iets op de motorkap.

Het waren nog van die gecamoufleerde foto's en de site waarop ze stonden is er helaas niet meer :cry::cry::cry:

Maar zoals al gezegt: update geen complete nieuwe auto.

Volgens bronnen komt de echte nieuwe Pica pas veel later, ze dachten zelfs in 2008.

Philip

Posted
Ik had hier en daar al wat foto's gezien, en gaat wel wat veranderen, zoals de lichtpartij voor en iets op de motorkap.

Het waren nog van die gecamoufleerde foto's en de site waarop ze stonden is er helaas niet meer :cry::cry::cry:

Maar zoals al gezegt: update geen complete nieuwe auto.

Volgens bronnen komt de echte nieuwe Pica pas veel later, ze dachten zelfs in 2008.

Philip

Als een update voorzien is voor 2007 kan je er van op uit dat de echt nieuwe PIC pas 2009/10 op z'n vroegst zal komen ... :cool:

Als de foto's van de testvoertuigen verhullen wat ik denk te kunnen zien ,nl CORSA ronde lichten vooraan ... geef mij dan maar voor 100% de huidige ... :roll:

Ten cents a dance Fella' ... :wink:

Posted

@LeFouduVolant: Die ronde koplampen zijn gezichtsbedrog doordat er in de camouflage ronde uitsparingen gemaakt zijn, en het koplampglas ver naar binnen doorloopt. Als je goed kijkt zie je dat de echte koplamp recht naar beneden loopt, net als bij de huidige.

Posted

5683ee9db4f599098b1a9f572eebf548_1.jpg

Als je deze foto goed bekijkt zie je dat het cockpitje een beetje gewijzigd is.

Het "petje" is een beetje een driedelig "hobbeltje" geworden, en rond de middenconsole is er wat meer ronde vormen aanwezig.

Het kan natuurlijk ook een camouflage zijn, maar er gaat hier dus toch wel wat wijzigen.

Philip

Posted

23f24b076a6fb825.jpg

Helaas Dave...............

Bij de auto in de sneeuw zijn het echte velgen, bij de andere foto zijn het wieldoppen.

En velgen zijn uitwisselbaar, En Kia en Hyundai behoren tot dezelfde familie.

Maar we kunnen vooruit lopen op wat komen gaat, het beste is gewoon te wachten :wink:

Philip

Posted

Hyundai rijd inderdaad ook rond met een nieuwe Atoz, lekker verwarrend is dat, maargoed:

De auto met de Duitse kentekenplaten is de Picanto

De auto met de Koreaanse (?) platen is de Atoz