LeFouduVolant. Posted December 22, 2006 Posted December 22, 2006 Het is nu officieel ,oktober 2007 komt de gerestylde PICANTO ... Dus g??n nieuw model ... Er zijn nog geen details bekend wat er voor in- en exterieur gaat wijzigen ,afwachten dus ... Am I right ,or ... am I right ... Quote
BaBaCC Posted December 22, 2006 Posted December 22, 2006 Ben reuze benieuwd wat de aanpassingen/wijzigingen zijn! Groeten, Barry Quote
Tazteam Posted December 22, 2006 Posted December 22, 2006 Ik ben ook zeeeeeeeeeeeeeeeeeeer benieuwd. Philip Quote
LeFouduVolant. Posted December 22, 2006 Author Posted December 22, 2006 Hopelijk wordt - zoals veelal het geval is met zowat alle merken - het bijzondere sterke eigen karakter van de PIC niet teveel geschaad ... Oink ... Oink ... Quote
Tazteam Posted December 22, 2006 Posted December 22, 2006 Ik had hier en daar al wat foto's gezien, en gaat wel wat veranderen, zoals de lichtpartij voor en iets op de motorkap. Het waren nog van die gecamoufleerde foto's en de site waarop ze stonden is er helaas niet meer Maar zoals al gezegt: update geen complete nieuwe auto. Volgens bronnen komt de echte nieuwe Pica pas veel later, ze dachten zelfs in 2008. Philip Quote
LeFouduVolant. Posted December 22, 2006 Author Posted December 22, 2006 Ik had hier en daar al wat foto's gezien, en gaat wel wat veranderen, zoals de lichtpartij voor en iets op de motorkap.Het waren nog van die gecamoufleerde foto's en de site waarop ze stonden is er helaas niet meer Maar zoals al gezegt: update geen complete nieuwe auto. Volgens bronnen komt de echte nieuwe Pica pas veel later, ze dachten zelfs in 2008. Philip Als een update voorzien is voor 2007 kan je er van op uit dat de echt nieuwe PIC pas 2009/10 op z'n vroegst zal komen ... Als de foto's van de testvoertuigen verhullen wat ik denk te kunnen zien ,nl CORSA ronde lichten vooraan ... geef mij dan maar voor 100% de huidige ... Ten cents a dance Fella' ... Quote
Tazteam Posted December 22, 2006 Posted December 22, 2006 Hey Rio, bedankt voor de foto's. Ik wist dat er aan de voorzijde gewijzigd was, maar nu zijn we weer up-to-date. Philip Quote
Rio-man Posted December 22, 2006 Posted December 22, 2006 @LeFouduVolant: Die ronde koplampen zijn gezichtsbedrog doordat er in de camouflage ronde uitsparingen gemaakt zijn, en het koplampglas ver naar binnen doorloopt. Als je goed kijkt zie je dat de echte koplamp recht naar beneden loopt, net als bij de huidige. Quote
Tazteam Posted December 22, 2006 Posted December 22, 2006 Als je deze foto goed bekijkt zie je dat het cockpitje een beetje gewijzigd is. Het "petje" is een beetje een driedelig "hobbeltje" geworden, en rond de middenconsole is er wat meer ronde vormen aanwezig. Het kan natuurlijk ook een camouflage zijn, maar er gaat hier dus toch wel wat wijzigen. Philip Quote
scorpioshuma Posted December 22, 2006 Posted December 22, 2006 Kijk ook eens op: http://www.autoweek.nl/forum/read.php?12,2368840,2561220 en vergelijk dan de velgen van de laatste afbeeldingen van de auto met kenteken OF-HY69 met de volgende auto Hmmm begin je toch te twijfelen of dit wel de nieuwe picanto is. 3 verschillende kentekens,1 onbekende en 2 duitse: OF-HY(undai)69 GG-HY(undai)474 Toeval die 2 letters in het kenteken ?? Quote
Tazteam Posted December 22, 2006 Posted December 22, 2006 Helaas Dave............... Bij de auto in de sneeuw zijn het echte velgen, bij de andere foto zijn het wieldoppen. En velgen zijn uitwisselbaar, En Kia en Hyundai behoren tot dezelfde familie. Maar we kunnen vooruit lopen op wat komen gaat, het beste is gewoon te wachten Philip Quote
Rio-man Posted December 23, 2006 Posted December 23, 2006 Hyundai rijd inderdaad ook rond met een nieuwe Atoz, lekker verwarrend is dat, maargoed: De auto met de Duitse kentekenplaten is de Picanto De auto met de Koreaanse (?) platen is de Atoz Quote
Recommended Posts