Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst

Ons gewaardeerd lid AJ Mol, voorheen Ex voorzitter Kia Club Nederland is weer aan de Kia zo te zien met een leuke Sportage :-)

http://www.kiaclub.nl/user/5-aj-mol/

Welkom terug André !

Ja nog even wachten op de nieuwe Sportage. Ik kon het toch niet laten om weer terug te keren naar een Kia. Na 6 jaar 2 Sorento's met plezier te hebben gereden zonder enige problemen toch weer terug. Een nieuwe Sorento zat er niet meer in. Wil toch graag ook wat andere dingen doen in het leven, wat zuiniger gaan rijden en minder belasting betalen dan voorheen aan de 3.5 liter V6.

Rij nu een Ford Mondeo Titamiun stationwagon, maar heb hier niet het juiste gevoel bij. Te zakelijk.

Geplaatst

Daar is de Mol....;)

Welkom terug André! Toch weer een Kia geworden.

Ach, even een uitstapje naar Ford moet kunnen....:D

Geplaatst

Daar is de Mol....;)

Welkom terug André! Toch weer een Kia geworden.

Ach, even een uitstapje naar Ford moet kunnen....:D

Bedankt weer voor het ontvangst. Ja, we gaan er weer tegen aan. Ik hoop wat langer hierin te blijven rijden dan mijn huidige auto. In ieder geval volg ik alweer het forum een tijd op de voet en ben uiteraard nieuwsgierig wat er zoal geplaatst wordt m.b.t. de Sportage 3. Probeer hiermee mijn voordeel te halen van wat we zullen aanpassen aan de Kia.

Jammer dat elke poging telkens mislukt voor het houden van een bijeenkomst en dat het zoveel moeite kost een aantal geïnteresseerden bij elkaar te krijgen. Dat blijf ik toch een gemis vinden hier in Nederland ofwel bij de Kia-rijder. Maar goed je kan niet alles hebben. Ik ben in ieder geval blij dat het foum wel goed loopt en dat er veel enthousiastelingen hun woordje doen.

Nog even een noot.

Binnenkort ga ik wel de stichting Kia Club Nederland opzeggen bij de KvK. Mochten er nog geïnteresseerden zijn dan kan ik het nog overschrijven. Ik hoor het wel.

Geplaatst

Hoi Andre,

Inderdaad welkom terug. In je afwezigheid hebben we geprobeerd het forum draaiende te houden en het lijkt me aardig gelukt. Toch?

Wat mij betreft mag je de stichting Kia Club Nederland uitschrijven bij de KvK. Ik kan me haast niet voorstellen dat er hier op het forum nog mensen rond dwalen die de kia club nieuw leven willen inblazen zoals het was.. Of denken sommige heren daar anders over?

• 1 maand later...
Geplaatst

Vandaag het goede bericht gehad. De Kia Sportage wordt volgende week vrijdag afgeleverd. Dat is dan precies 3 maanden wachten. Vind ik nog niet zo gek zeker niet als je ook andere geluiden hoort dat het langer kan duren.

wat kleine aanpassingen worden doorgevoerd. Mogelijk later nog meer, maar moet ik even rustig bekijken. In ieder geval wordt er volgende week een Pioneer navigatie ingebouwd.

Geplaatst

Morgen de Kia ophalen en van het weekend er mee tuffen. Ik hoop de klik met Kia weer snel terug te kunnen vinden, zoals ik dat vroeger gewend was.

Uiteraard een ander model, maar toch weer terug naar sportiviteit en hogere instap.

Geplaatst

Andre, Ik wens je veel plezier met de SP3.. Ik denk dat deze je zal verrassen..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...