Jump to content

Recommended Posts

Posted

Gisteren bij het oplossen van het DING...DING...DING probleem is me nog iets opgevallen ... als je bij draaiende motor de buitenverlichting aanhebt staan ,zij het stand- of dimlicht ,en je zet de motor af ?n trekt de startsleutel eruit ,dan dooft alle buitenverlichting zonder de lichtschakelaar te bedienen ... :shock:

Lege batterij door vergetelheid ... exit ... :cool:

Werkelijk clever dicks die koreaantjes ,denken aan alles ... :roll:

A kiss is but a kiss ... :wink:

Posted
als je bij draaiende motor de buitenverlichting aanhebt staan ,zij het stand- of dimlicht ,en je zet de motor af ?n trekt de startsleutel eruit ,dan dooft alle buitenverlichting zonder de lichtschakelaar te bedienen ... :shock:

Dat is ook wat ik bedoelde toen jij je probleem melde, maar het licht gaat (althans bij mij) pas uit als de deur open is. Welk licht er ook brandde, als je het licht aan laat staan en de sleutel eruit haalt dan zal het stadslicht blijven branden tot de deur open gaat en je DING DING DING hoort.

Als de deursensor blijft hangen en je dus geen DING DING DING hoort blijft je licht branden !!!!

Aangezien ik altijd met licht aan rijd gebruik ik deze functie al vanaf het moment dat ik de auto heb (bijna 3 jaar), maar is dus ook al eens gebeurt dat de buren mij attent maakten op nog brandende lichten.

Dave

Posted

Goh goh wat een luxe zeg. In de Rio zit dit allemaal niet, en dan rijden we toch ?cht in de 1.5 LS..

Posted
Goh goh wat een luxe zeg. In de Rio zit dit allemaal niet, en dan rijden we toch ?cht in de 1.5 LS..

Helaas op het oude model Rio geen dingdingding, op de nieuwe Rio weer wel :wink:

Philip

Posted

Noem jij dat maar helaas....Ik word hartstikke gek van dat dingdingding :lol: