LeFouduVolant. Posted December 24, 2006 Posted December 24, 2006 ... wat deze aan montage en kwaliteit betekent ... http://cgi.ebay.de/Kia-Picanto-doppelt-mittig-60mm_W0QQitemZ120067917685QQihZ002QQcategoryZ38786QQtcZphotoQQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem A dame is but a dame ... Quote
Tazteam Posted December 24, 2006 Posted December 24, 2006 Ik wordt er ook niet veel wijzer van. Ik denk, dat deze dubbelpijp aan de originele laatste demper wordt gemaakt. Het kan bijna niet zo zijn dat voor dit bedrag de complete laatste demper wordt vervangen. Misschien een mailtje eraan wagen voor meer duidelijke info en evt foto's??? Philip Quote
LeFouduVolant. Posted December 24, 2006 Author Posted December 24, 2006 Ik wordt er ook niet veel wijzer van.Ik denk, dat deze dubbelpijp aan de originele laatste demper wordt gemaakt. Het kan bijna niet zo zijn dat voor dit bedrag de complete laatste demper wordt vervangen. Misschien een mailtje eraan wagen voor meer duidelijke info en evt foto's??? Philip Als je even kijkt op zijn site ben je toch wel even verrast van de lage prijzen ,volgens mij is de uitlaat compleet zoals op de foto . Mijn vraag was feitelijk - ook doorgestuurd naar de verkoper - of bijkomende gaten dienen te worden geboord voor bevestiging ,kijk tenenandere naar het uiteinde van de uitlaat ,tegen het chroom dubbelpijp gedeelte ,waar volgens mij een bevestgingsdraad zit ... He's lookin' at you Kid ... Quote
Rio-man Posted December 24, 2006 Posted December 24, 2006 Het is de einddemper plus de bocht om de dubbele pijp in het midden te krijgen. Dit is dus gewoon monteerbaar op een Picanto. Quote
Tazteam Posted December 24, 2006 Posted December 24, 2006 En misschien niet overbodig te weten: hij is gebruikt. Dan moet je toch even iets alerter zijn, je weet immers niet wat er al aan gewijzigd/gelast is. Philip Quote
LeFouduVolant. Posted December 24, 2006 Author Posted December 24, 2006 En misschien niet overbodig te weten: hij is gebruikt.Dan moet je toch even iets alerter zijn, je weet immers niet wat er al aan gewijzigd/gelast is. Philip Klopt helemaal ,tweedehands ,heb ook in die zin een aantal vragen gesteld aan de verkoper ... houd jullie au courant ... Where will it all end ... Quote
LeFouduVolant. Posted December 24, 2006 Author Posted December 24, 2006 Het is de einddemper plus de bocht om de dubbele pijp in het midden te krijgen. Dit is dus gewoon monteerbaar op een Picanto. Kijk eens even nauwkeurig naar de chroom eindpijpen ... er staat duidelijk een montagerubber naast ... kan me moeilijk voorstellen dat bij een PIC een origineel montagepunt midden aanwezig is ... Keep it on the island ... Quote
Rio-man Posted December 24, 2006 Posted December 24, 2006 Die is er niet, nee, maar daar had ik het niet over. Ik had het erover dat 'ie gewoon monteerbaar was. Quote
LeFouduVolant. Posted December 28, 2006 Author Posted December 28, 2006 Dit antwoord van verkoper neemt alle twijfel weg qua montage ... Reactie van k.i.a.-tuner k.i.a.-tuner( 1917) Positieve feedback: 99,4% Lid sinds: 22-jun-05 Locatie: Duitsland Ingeschreven op: www.ebay.de Object: Kia Picanto doppelt mittig 60mm (120067917685) Dit bericht is verzonden terwijl de aanbieding actief was. k.i.a.-tuner is de verkoper. Hello, delivery to Belgium ist 15,00 Euro. It fits under a Diesel. You must made a hole from 6,5mm. Greetings, Ursula Skin ... Quote
Recommended Posts