Jump to content

Recommended Posts

Posted

Besteld de vooraan chroomband onderaan dwars in het rooster en de chroom dwarsband onderaan de achterklep ... :cool:

Benieuwd voor een ( snelle ) reactie van dit bedrijf voor melding totale kostprijs van de artikelen + verzending ... :shock:

Hier op dit forum reeds positieve reacties gelezen ,dacht ik ... :lol:

Who Done It ... :wink:

Posted

Wow.............dat is snel.

Is er ook al duidelijkheid wanneer geleverd word.

En dat is een goede service omtrent die verzendkosten, scheelt altijd, en is lekker meegenomen.

Philip

Posted
Wow.............dat is snel.

Is er ook al duidelijkheid wanneer geleverd word.

En dat is een goede service omtrent die verzendkosten, scheelt altijd, en is lekker meegenomen.

Philip

Bij de mail ligt een link waar je de verzending kunt volgen ,een def datum is niet opgegeven ,doch er staat bij ... voorradig ( de groene puntjes naast de artikels op de site ) ,dan onmiddelijke verzending wanneer het geld op hun account staat ... :lol:

Moeten natuurlijk rekening houden met deze "moeilijke" dagen ,verwacht de artikelen toch v??r 15 jan ... :cool:

Play it again Sam ... :wink:

Posted
Zo?ven de bestelling confirmatie en bankdata ontvangen van MTW enne ... verzendingskosten .... nulcommanul euro ... :lol:

Keep things up ... :wink:

Mis dus ,heden 12.90 .- apart nagemaild gekregen voor Versand nach Belgien ... :shock:

Skin ... :wink:

• 2 weeks later...
Posted

Dit is niet leuk, dat lange wachten, nu al ruim 14 dagen.

Hopelijk komt het toch allemaal wel goed.

Als ik straks mijn onderdelen ga bestellen, rijd ik wel naar Duitsland, kost iets meer, maar dan wel direct in huis.

Philip

Posted

Parts dan toch ontvangen ... prachtig verpakt ... alleen ... foute levering ... had de onder chroomband achteraan besteld samen met de chroomband dwars vooraan ... geleverd achteraan "foutief" ,de middenchroomband achter "boven" ... dus identisch zoals bij "Lydia" ... zie http://www.kiaclub.nl/forum/viewtopic.php?t=722

Even kijken hoe dit zich presenteert op de grijze PIC ... en dan een en ander bijbestellen voor de zwarte PIC ... :roll:

Skin ... :wink:

Posted

Dat gaat weer lang wachten worden...................ben ik bang.

Maar uiteindelijk heb je toch de onderdelen binnen en helaas is er toch iets fout gegaan.

Maar zoals uit je verhaal begrijp, heb je nu wel een duurder artikel mogen ontvangen, of is de rekening ook aangepast???

Als het erop zit..................FOTO'S !!

Philip

Posted
Dat gaat weer lang wachten worden...................ben ik bang.

Maar uiteindelijk heb je toch de onderdelen binnen en helaas is er toch iets fout gegaan.

Maar zoals uit je verhaal begrijp, heb je nu wel een duurder artikel mogen ontvangen, of is de rekening ook aangepast???

Als het erop zit..................FOTO'S !!

Philip

Klopt dat ze bij MTW naast de centen gekeken hebben ... :twisted:

Deze morgen de onderdelen gemonteerd ... vooraan ales OK ,de chroom dwarsstrip onderaan sluit perfect aan ... achteraan ... een heel ander verhaal ... de dwarsband chroom die "aansluit" over het KIA embleem ... sloot helemaal niet aan ... de uiteinden raakten perfect ,het middendeel onderaan eveneens ,middendeel bovenaan ... zo'n 5 mm speling ... ben een half uurtje bezig geweest met plooien en terugplooien ,weet uit ervaring dat dit een ideale toestand is om het onderdeel te verknoeien ... so ... no good dus .Bij de montage ( op en af ... op en af ...) enkele krasjes in de lak gemaakt met de hoeken van het chroom onderdeel ... nog wat corectiewerk bovendien ...

Ter verdediging spreekt dat er weinig aftermarked tuning onderdelen zijn die perfect zonder ommezien te monteren zijn ,maar toch ... :cry:

Foto's volgen als de zwarte volledig is ,velgen tenandere besteld ,7.16 ET 38 met DUNLOP 9000 195/40 ( zelfde maat als de grijze ... ) ,merk DEZENT .Net zoals de DOTZ een sousmerk van het dure AEZ ... :lol:

Matjes zijn onderweg ,HOLLANDIA 400 in bestelling .

De zwarte wordt wellicht in maart ingeschreven ,dus door de beelden nog even geduld ... :o

Who Done It ... :wink: