Major Case Posted March 29, 2011 Posted March 29, 2011 Bij deze stel ik mij even aan jullie voor. Ik ben een oud militair en sinds 2003 in de VUT. Na drie Subaru's Forester (volgens mijn vrouw een schoenendoos op wielen nu een Sportage gekocht met alles er op en eraan. Of hij de Subaru zal doen vergeten dat zal de tijd moeten uitwijzen Quote
Micle Posted March 29, 2011 Posted March 29, 2011 Hartelijk welkom hier Newbie, Er is meer dan genoeg leesvoer te vinden. Ik wens jou dan ook heel veel lees en schrijfplezier, maar natuurlijk veel veilige km. Kun je iets meer vertellen over je nieuwe aanwinst. (type, kleur, enz) Foto's zijn in de toekomst altijd van harte welkom. Micle Quote
Alex VB Posted March 29, 2011 Posted March 29, 2011 Hoi Case, Het is eindelijk gelukt om je voor te stellen. Ook van mij nogmaals een hartelijk en wel gemeend welkom.. Ik zie dat je een ruime dienstverleden hebt bij hare Majesteits defensie. Ik heb voor haar als wachtmeester der veldartillerie mijn kunnen mogen laten zien. Quote
Smart Posted March 29, 2011 Posted March 29, 2011 Hoi Case, Het is eindelijk gelukt om je voor te stellen. Ook van mij nogmaals een hartelijk en wel gemeend welkom.. Ik zie dat je een ruime dienstverleden hebt bij hare Majesteits defensie. Ik heb voor haar als wachtmeester der veldartillerie mijn kunnen mogen laten zien. Daarna mocht je zeker in België blijven.....hahahaha! Quote
Major Case Posted March 29, 2011 Author Posted March 29, 2011 Hartelijk welkom hier Newbie, Er is meer dan genoeg leesvoer te vinden. Ik wens jou dan ook heel veel lees en schrijfplezier, maar natuurlijk veel veilige km. Kun je iets meer vertellen over je nieuwe aanwinst. (type, kleur, enz) Foto's zijn in de toekomst altijd van harte welkom. Micle Quote
Major Case Posted March 29, 2011 Author Posted March 29, 2011 Ik moet weer efkes nadenken want het is al weer 6 weken geleden dat wij hem hebben besteld. In militaire uitdrukkingen heet dat: hij is op "Nalevering" en het zal dan wel half Juni worden. De KIA die dus op nalevering is, is een Sportage X-ecutive Plus Pack 2.0 CVVT, met treeplanken aan de zijkant en een afneembare trekhaak voor de sleurhut. De kleur is Sand Track. Ik heb natuurlijk nog geen foto's of ik moet plagiaat plegen. Verder wil ik wel nog even vertellen dat ik Instr. van Het Nieuwe Rijden ben, en behoorlijk op de hoogte ben van de wegenverkeerswet. Quote
Recommended Posts