Jump to content

Recommended Posts

Posted

Aangezien ik net als de meeste hier wacht op de levering van de Sportage ben ik toch weer aan het twijfelen over het interieur. Ik heb in bestelling de 2.0B X-Clusive in Soho black volledig leder. Toch vraag ik me af of de uitvoering in Soho Grey volledig leder ook niet erg mooi is in combinatie met Black pearl. Heeft er iemand een paar goede foto's waarop de Soho grey (liefst in het leder) uitvoering goed te beoordelen.

Ben erg benieuwd.

Posted

Aangezien ik net als de meeste hier wacht op de levering van de Sportage ben ik toch weer aan het twijfelen over het interieur. Ik heb in bestelling de 2.0B X-Clusive in Soho black volledig leder. Toch vraag ik me af of de uitvoering in Soho Grey volledig leder ook niet erg mooi is in combinatie met Black pearl. Heeft er iemand een paar goede foto's waarop de Soho grey (liefst in het leder) uitvoering goed te beoordelen.

Ben erg benieuwd.

Misschien hier eens kijken: http://www.kiaclub.nl/topic/5462-levertijd-sportage-2010/page__view__findpost__p__57624 wink.gif

Posted

Ik heb ook wel foto's van een volleder Soho grey interieur maar die zijn wat overbelicht dus niet zo representatief. Heb ook foto's van een volleder zwart interieur (erg mooi), zal ze vanavond eens opzoeken.

Posted

Ik heb ook wel foto's van een volleder Soho grey interieur maar die zijn wat overbelicht dus niet zo representatief. Heb ook foto's van een volleder zwart interieur (erg mooi), zal ze vanavond eens opzoeken.

Ben er erg benieuwd naar Elmerblues en die overbelichting moet ik maar een beetje door heen kijken. Trouwens dat zwart wil ik ook wel zien. Kom maar op met die foto's wanneer je er tijd voor hebt. :)

Posted

Goed dat je nog even postte in je topic, was het al weer vergeten. Hierbij de foto's.

volleder zwart X-clusive interieur

int_zwart_exclusive.jpg

interieur_zwart_exclusive.jpg

volleder Soho Grey X-clusive interieur. Deze foto's zijn wel overbelicht, het is dus ietsje meer richting beige/bruin.

DSC02235-1.jpg

DSC02234-1.jpg

Je ziet dat techno orange met zo'n licht interieur echt niet kan, maar met Black Pearl kan het prima. Maar zwart/zwart is ook altijd een goede combinatie hoor.

Overigens is het zwarte volleder interieur niet echt zwart, het neigt meer naar zeer donkergrijs/antraciet. De X-tra uitvoering heeft wel een volzwart interieur maar dat is dan ook stof.

Succes met de keuze en laat even weten wat het geworden is!

Posted

Dank voor je mooie foto's Elmerblues. Blijf toch bij mijn keuze van zwart vind dit persoonlijk een robuuster uiterlijk geven. Die grijs/beige variant is toch niet helemaal mijn ding. Stond vanochtend naast een nieuwe BMW zwart met ledere bekleding in een soort van terracota kleur dat is wel een super mooie combinatie. Maar nogmaals is en blijft een persoonlijke keus.

En wat je eerder al opmerkte dat het in combinatie met een panorama dak helemaal top is