slobbi Geplaatst 1 April, 2011 Geplaatst 1 April, 2011 Goede avond, Mijn ruitenwissers staan in de ruststand recht omhoog. Het normale startpunt onderin het raam is er niet meer. Als ik de ruitenwissers aanzet doen ze het verder prima alleen wanneer ik ze weer uitzet staan ze weer recht omhoog. Weet iemand hoe ik dit kan afstellen? met vriendelijke groet jörgen Quote
bigwade Geplaatst 1 April, 2011 Geplaatst 1 April, 2011 Goede avond, Mijn ruitenwissers staan in de ruststand recht omhoog. Het normale startpunt onderin het raam is er niet meer. Lijkt me lastig Auto kantelen ? Moet een contactje ergens zijn. Effe langs de dealer misschien ? Suc6! Quote
ger.w. Geplaatst 1 April, 2011 Geplaatst 1 April, 2011 Ik probeerde ooit een grote hoeveelheid sneeuw van de voorruit te "schuiven"met de ruitenwissers Gevolg: de wissers "verschoven"op het aandrijfmechanisme en ook niet meer terugkwamen op het rustpunt. De dealer zette ze keurig terug op de juiste plaats Zoals BW al schreef...even langs de dealer Of zelf de wissers van de ruit klappen en dan kun je erbij, Ik geloof sleutel 10. Quote
slobbi Geplaatst 3 April, 2011 Topic Starter Geplaatst 3 April, 2011 Lijkt me lastig Auto kantelen ? Moet een contactje ergens zijn. Effe langs de dealer misschien ? Suc6! De auto kantelen ........ dat ik daar niet eerder op ben gekomen! hahahaa meestal heb ik deze opmerkingen! Maar je bezorgd me wel een glimlach! Thanks! Quote
slobbi Geplaatst 3 April, 2011 Topic Starter Geplaatst 3 April, 2011 Ik probeerde ooit een grote hoeveelheid sneeuw van de voorruit te "schuiven"met de ruitenwissers Gevolg: de wissers "verschoven"op het aandrijfmechanisme en ook niet meer terugkwamen op het rustpunt. De dealer zette ze keurig terug op de juiste plaats Zoals BW al schreef...even langs de dealer Of zelf de wissers van de ruit klappen en dan kun je erbij, Ik geloof sleutel 10. Kijk hier heb ik wat aan. Ik ga (eigenwijs als ik ben) het eerst zelf proberen. Volgens mijn vrouw is het namelijk begonnen toen de wissers tijdens laatste nachtvorst vast zaten en ruitenwissers aanstonden. Ik he sleutel 10 dus misschien bespaart dit me een ritje langs de dealer. Thanks! Jörgen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.