cycloon60 Posted April 4, 2011 Posted April 4, 2011 Ik heb het nu al meerdere keren gehad dat wanneer ik het geluid harder wil zetten van de radio/cd/usb met de stuurbediening de carkit ineens gaat bellen. Ook merk ik dat het geluid harder zetten niet altijd werkt. Hiermee bedoel ik dat wanneer je het geluid zachter zet dan reageerd de radio gelijk maar bij harder duurt het soms een paar tellen of helemaal niet. Nu reed ik onlangs aan lang stuk en wilde ik de cruise control instellen en deze kon ik wel aanzetten maar niet instellen. Na ongeveer een uur geprobeerd te hebben deed de cruise control het ineens weer wel. Hebben meerdere mensen problemen met de stuurbediening van de auto? Quote
harter Posted April 4, 2011 Posted April 4, 2011 Ik heb het nu al meerdere keren gehad dat wanneer ik het geluid harder wil zetten van de radio/cd/usb met de stuurbediening de carkit ineens gaat bellen. Ook merk ik dat het geluid harder zetten niet altijd werkt. Hiermee bedoel ik dat wanneer je het geluid zachter zet dan reageerd de radio gelijk maar bij harder duurt het soms een paar tellen of helemaal niet. Nu reed ik onlangs aan lang stuk en wilde ik de cruise control instellen en deze kon ik wel aanzetten maar niet instellen. Na ongeveer een uur geprobeerd te hebben deed de cruise control het ineens weer wel. Hebben meerdere mensen problemen met de stuurbediening van de auto? Lijkt me toch zeker een bezoek aan de dealer waard. Quote
der Rudi Posted April 4, 2011 Posted April 4, 2011 Ik heb het nu al meerdere keren gehad dat wanneer ik het geluid harder wil zetten van de radio/cd/usb met de stuurbediening de carkit ineens gaat bellen. Ook merk ik dat het geluid harder zetten niet altijd werkt. Hiermee bedoel ik dat wanneer je het geluid zachter zet dan reageerd de radio gelijk maar bij harder duurt het soms een paar tellen of helemaal niet. Nu reed ik onlangs aan lang stuk en wilde ik de cruise control instellen en deze kon ik wel aanzetten maar niet instellen. Na ongeveer een uur geprobeerd te hebben deed de cruise control het ineens weer wel. Hebben meerdere mensen problemen met de stuurbediening van de auto? Ik heb nergens last; alles werkt prima. Quote
smetjesmee Posted April 4, 2011 Posted April 4, 2011 Ik heb het nu al meerdere keren gehad dat wanneer ik het geluid harder wil zetten van de radio/cd/usb met de stuurbediening de carkit ineens gaat bellen. Ook merk ik dat het geluid harder zetten niet altijd werkt. Hiermee bedoel ik dat wanneer je het geluid zachter zet dan reageerd de radio gelijk maar bij harder duurt het soms een paar tellen of helemaal niet. Nu reed ik onlangs aan lang stuk en wilde ik de cruise control instellen en deze kon ik wel aanzetten maar niet instellen. Na ongeveer een uur geprobeerd te hebben deed de cruise control het ineens weer wel. Hebben meerdere mensen problemen met de stuurbediening van de auto? Lijkt mij een probleempje met de bedrading... eens langsgaan bij de dealer. Quote
der Rudi Posted April 4, 2011 Posted April 4, 2011 Lijkt mij een probleempje met de bedrading... eens langsgaan bij de dealer. En 7 jaar garantie; dus .......................... Quote
cycloon60 Posted April 4, 2011 Author Posted April 4, 2011 denk dat ik dan toch maar eens naar de dealer ga. Quote
frankd Posted April 4, 2011 Posted April 4, 2011 dit probleem had ik zondag ook. Na een stop, contact uit werkte alles weer. Lijkt op slecht contact van stuurwiel. Ik moet ook nog even langs de dealer. Quote
Recommended Posts