Jump to content

Bossche Bol erbij

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Sinds een maandje ben ik de trotse bezitter van een 1.6 GDI...... IX35 :D Naar mijn persoonlijke mening, en ik wil hier zeker niemand afvallen of een discussie opstarten (of nieuw leven inblazen), is deze ingetogener en veel minder bling-bling dan haar zusje en past daarom beter bij mij. Daarnaast had ik al een zeer goede relatie met de multi-merken dealer en kreeg een behoorlijk betere inruilprijs voor mijn oude auto. Gezien (nog) het gezamelijke productieproces en de grote overeenkomsten in gebruikte onderdelen en materialen en daardoor problemen met vooral software lees ik hier al een tijdje lekker mee. Hoop dat dit nog toegestaan is want eigenlijk heb ik gewoon ook een Kia, toch :rolleyes: ? Met mijn ervaringen kan ik jullie ook van dienst zijn, hoop ik.

Het is een zogenaamde business edition, met o.a. halfleder en navigatie en daarnaast het panoramadak. Ik had 'm met een maand (ook tot verbazing van de dealer). Exact de uitvoering en kleur (Sirius Silver) bleek al in bestelling als voorraadauto sinds augustus te zijn, en na het omzetten van deze order naar "verkocht" ging het snel (contract getekend eind januari, afleveren 3 maart). Hoop niet te veel mensen hier jaloers mee gemaakt te hebben....

Groet, Ronald

Thxs BW.

Die sites ken ik idd al, maar ik vind het hier veel gezelliger haha. Ik neem aan dat alle (toekomstige) Sportage3 eigenaren de draadjes http://www.nationaalautoforum.nl/13851-hyundai-ix35-ervaring-weggedrag.html en http://www.nationaalautoforum.nl/12745-ix35-navigatiesysteem.html ook nauwlettend volgt.