willem1 Geplaatst 12 April, 2011 Geplaatst 12 April, 2011 Beste mensen, even een hartekreet; was de laatste week veel op stap, Curacao, Bonaire, Miami. Op de Antillen barst het van de Kia's en heel veel nieuwe Sportages. Soms een verdwaalde nieuwe Sorento. Hoe komt het toch dat daar die auto's zoveel goedkoper zijn. Ik weet natuurlijk het antwoord maar het wordt hier in NL er bepaald niet leuker op. In Miami kost een fully loaded BMW X5 zo'n $50,000 dwz. EUR 35,000, toch niet te geloven? En dan hebben we het nog niet over de prijs van de benzine! Antillen en USA rijdt men benzine, dieselolie is voor te koken zegt men daar. Let wel: ik zou er niet willen wonen, verblijven voor een tijdje is wat anders maar m.n. in de US is autorijden toch echt een feest. Excuses voor deze 'cri de coeur'...... Quote
bigwade Geplaatst 12 April, 2011 Geplaatst 12 April, 2011 Fantastisch, ik neem aan dat je een berg leuke foto's hebt. Plaats ze, kunnen we meegenieten Quote
willem1 Geplaatst 13 April, 2011 Topic Starter Geplaatst 13 April, 2011 Fantastisch, ik neem aan dat je een berg leuke foto's hebt. Plaats ze, kunnen we meegenieten Dat wordt begin mei, nu op stap in Europa Quote
bertsplci Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 Beste mensen, even een hartekreet; was de laatste week veel op stap, Curacao, Bonaire, Miami. Op de Antillen barst het van de Kia's en heel veel nieuwe Sportages. Soms een verdwaalde nieuwe Sorento. Hoe komt het toch dat daar die auto's zoveel goedkoper zijn. Ik weet natuurlijk het antwoord maar het wordt hier in NL er bepaald niet leuker op. In Miami kost een fully loaded BMW X5 zo'n $50,000 dwz. EUR 35,000, toch niet te geloven? En dan hebben we het nog niet over de prijs van de benzine! Antillen en USA rijdt men benzine, dieselolie is voor te koken zegt men daar. Let wel: ik zou er niet willen wonen, verblijven voor een tijdje is wat anders maar m.n. in de US is autorijden toch echt een feest. Excuses voor deze 'cri de coeur'...... Vraag naar het bekende antwoord en tevens moet je ook het inkomen in Curacao even vergelijken met de inkomens in Nederland. Quote
ger.w. Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 Eens...vragen naar de bekende BPM en BTW weg. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.