bmcmen Geplaatst 19 April, 2011 Geplaatst 19 April, 2011 vandaag mijn nieuwe Kia sportage Dark metal opgehaald heb er 2 weken op moeten wachten. met smart afscheid genomen van mijn zwarte Misubishi Grandis 6 persoons 2,4 liter . ik hoop dat ik over een paar jaar ook kan zeggen lekker gereden met dit karretje groeten Koos 1 Quote
bigwade Geplaatst 19 April, 2011 Geplaatst 19 April, 2011 vandaag mijn nieuwe Kia sportage Dark metal opgehaald heb er 2 weken op moeten wachten. met smart afscheid genomen van mijn zwarte Misubishi Grandis 6 persoons 2,4 liter . ik hoop dat ik over een paar jaar ook kan zeggen lekker gereden met dit karretje groeten Koos Welkom Koos 2wk ? Er worden hier enkele mensen helemaal gek nu.. Wat heb je gescoord en hebben wij foto's ? Zijn we dol op. Quote
Smart Geplaatst 19 April, 2011 Geplaatst 19 April, 2011 vandaag mijn nieuwe Kia sportage Dark metal opgehaald heb er 2 weken op moeten wachten. met smart afscheid genomen van mijn zwarte Misubishi Grandis 6 persoons 2,4 liter . ik hoop dat ik over een paar jaar ook kan zeggen lekker gereden met dit karretje groeten Koos Ik weet van niets....... Quote
chrichri Geplaatst 19 April, 2011 Geplaatst 19 April, 2011 Ik weet van niets....... Een goeie(die kon je natuurlijk niet laten liggen ) Quote
Alex VB Geplaatst 21 April, 2011 Geplaatst 21 April, 2011 Goededag Koos, Okk van de moderatoren een hartelijk welkom op ons forum. Ook ik ben benieuwd hoe je het geflikt hebt om binnen 2 weken de SP3 te mogen ontvangen.. En foto's zijn hier van harte welkom.. We hebben niet voor niets een garage module op ons forum. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.