Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

vandaag mijn nieuwe Kia sportage Dark metal opgehaald heb er 2 weken op moeten wachten.

met smart afscheid genomen van mijn zwarte Misubishi Grandis 6 persoons 2,4 liter .

ik hoop dat ik over een paar jaar ook kan zeggen lekker gereden met dit karretje

groeten Koos

  • Like 1
Geplaatst

vandaag mijn nieuwe Kia sportage Dark metal opgehaald heb er 2 weken op moeten wachten.

met smart afscheid genomen van mijn zwarte Misubishi Grandis 6 persoons 2,4 liter .

ik hoop dat ik over een paar jaar ook kan zeggen lekker gereden met dit karretje

groeten Koos

Welkom Koos :wink:

2wk ?

Er worden hier enkele mensen helemaal gek nu..

Wat heb je gescoord en hebben wij foto's ?

Zijn we dol op.

Geplaatst

vandaag mijn nieuwe Kia sportage Dark metal opgehaald heb er 2 weken op moeten wachten.

met smart afscheid genomen van mijn zwarte Misubishi Grandis 6 persoons 2,4 liter .

ik hoop dat ik over een paar jaar ook kan zeggen lekker gereden met dit karretje

groeten Koos

Ik weet van niets.......;)

Geplaatst

Goededag Koos,

Okk van de moderatoren een hartelijk welkom op ons forum. Ook ik ben benieuwd hoe je het geflikt hebt om binnen 2 weken de SP3 te mogen ontvangen..

En foto's zijn hier van harte welkom.. We hebben niet voor niets een garage module op ons forum.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...