Remko .me Geplaatst 19 April, 2011 Geplaatst 19 April, 2011 Op mijn blog staat het verhaal: http://www.remko.me/archives/3524 Hierbij de foto's: Quote
Smart Geplaatst 19 April, 2011 Geplaatst 19 April, 2011 Mooie foto's Remko. Heb je de mensen bij de Kia stand nog even bedankt voor de Rai kaarten......? Quote
Remko .me Geplaatst 19 April, 2011 Topic Starter Geplaatst 19 April, 2011 @Smart jazeker! Kreeg een VIP behandeling, mocht alles nog dichterbij zien en kreeg ruimte om foto's te maken haha, mensen even wat opzij enzo! Ach..... kopje koffie enzo was ook lekker in een Kia mok Quote
bigwade Geplaatst 19 April, 2011 Geplaatst 19 April, 2011 Ach..... kopje koffie enzo was ook lekker in een Kia mok Laat me raden........ waar is die mok nu ?? Quote
Smart Geplaatst 19 April, 2011 Geplaatst 19 April, 2011 Ik neem aan dat je de beursbabes bij Kia met rust hebt gelaten. \ Quote
MauS Geplaatst 20 April, 2011 Geplaatst 20 April, 2011 Hoe je het ook bekijkt, Kia timmert enorm aan de weg. de prijs/prestatie verhouding is ronduit subliem te noemen, zaterdag 16-4 was ik zelf op de Autorai met als voornemen is rond te neuzen, na 2 jaar in een picanto automaat te hebben gereden was ik al enthousiast... nu sprak een verkoper me aan, en heb in de 3 deurs gezeten, ik heb er 1 besteld. met alle optie pakketten (schuifdak en leder) wat een fantastische stadsauto is het! en ik weet zeker dat je er ook prima mee op de snelweg kunt gaan rijden, enige nadeel is levering: Augustus/September, tot die tijd wacht ik vol spanning af. zijn er nog meer mensen die een nieuwe Picanto hebben besteld ? of willen bestellen ? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.