Jump to content

keuzeprobleem

KaDo

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben net lid geworden van dit forum.

Wij willen een kia ceed aanschaffen ivm met de nieuwe woon-werkafstand van mijn man.

Hij gaat 160 km per dag rijden,wij hebben een ceed 5deurs op diesel 1.6 gezien en een 1.6 station op LPG 3.

Volgens mijn gegoogle zou de lpg3 voordeliger zijn maar volgens de garage waar de diesel staat is de lpg3 in de ceed heel slecht en is daarom ook afgeschaft.

Wie kan mij helpen uit ervaring.

Karin

Neem alstublieft geen Kia Cee'd op gas, dat is vragen om veel onderhoud en problemen, een ex-collega waar ik nog mee om ga, die heeft onlangs een Kia Cee'd op gas

van de hand gedaan, en hij zei: ik had beter een diesel kunnen nemen, dan had ik niet al die problemen gehad sad.gifangry.gif.

Hij is overigens overgestapt naar Ford (nieuwe focus).

Nogmaals kies een diesel en bespaar je de problemen van een auto op gas, ik kan je het nog gekker vertellen, het moederbedrijf Hyundai heeft dezelfde motoren en die

heeft gezegd wie z'n auto op gas laat rijden mag ook zelf de reparatie's gaan betalen, of wel geen garantie meer op je motorblok.

Succes met keuze wink.gif