Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nog enkele foto's bijgeplaatst in het album ... MTW parts ... :cool:

Deze week chroom spul van VA - trade ( spiegelcovers en instaplijsten ) ... rest nog HOLLANIA 4OO WEBASTO en 16 duimers DECENT ,en ... klaar ... :lol:

Deze morgen de matjesvan TA gearriveerd ,zeer mooie kwaliteit met hielversterking ... 22 .-- verzending inbegrepen .

Keep things up ... :wink:

Posted

Netjes hoor, echt een blingbling Pica.

Over de instaplijsten van Va-Trade, welke zijn dat??

Op hun site staan geen lijsten voor de Pica, daarom zeer benieuwd.

Philip

Posted

Ik zal wel uit een ei komen, maar ik heel jouw album niet vinden om al je aanpassingen te bekijken.

Ben namelijk nieuwsgierig geworden.

Kan je me helpen? Dank & groeten,

Barry

Posted
Ik zal wel uit een ei komen, maar ik heel jouw album niet vinden om al je aanpassingen te bekijken.

Ben namelijk nieuwsgierig geworden.

Kan je me helpen? Dank & groeten,

Barry

Barry ,als je ingelogd bent zie je bovenaan de pagina :

Kia Club Nederland

Welkom op ons Forum!

daronder zie je een aantal icoontjes ,oa FAQ ... Memberlist ... usergroups ... klik op het uiterst LINKSE icoontje ,als je van (heel) nabij kijkt lijkt het een mensenhoofdje met oogjes .... ga daarna naar PICANTO... en een wereld van kijkgenot gaat voor je open ( ... oef ..)... :o

Foto's van de grijze ,zo goed als volledig aangekleed op MTW spul na ... en de zwarte die nog de 16 duimers moet toebemeten krijgen alsook de MP3/CD radio ... ?n het open dak canvas WEBASTO HOLLANDIA 400 ... :cool:

Where will it all end ... :wink:

Posted

Hartelijk dank voor je duidelijke beschrijving. Ik hem 'm gevonden heb heb al je aanpassingen bewonderd. Dat ziet er allemaal heel erg mooi Bling uit hoor! Heel mooi.

Groeten,

Barry

Posted
Hartelijk dank voor je duidelijke beschrijving. Ik hem 'm gevonden heb heb al je aanpassingen bewonderd. Dat ziet er allemaal heel erg mooi Bling uit hoor! Heel mooi.

Groeten,

Barry

Verdere foto's als de beide PIC's volledig zijn aangekleed ... :D

Keep it on the island ... :wink:

Posted

Ben reuze benieuwd. Succes bij het verder "aankleden".

Groeten,

Barry