Jump to content

achterbumper

Sage2011evoque

Recommended Posts

ik was op het net aan het surfen, en het was me terug opgevallen dat er 2verschillende achterbumpers zijn, is dit ook van land tot land! ik heb nu vb foto van Dutchy genomen 'waarvoor dank :-)' en een die van het autosalon van Genéve komt, is hier een logische verklaring voor? ik vindt persoonlijk de 2 bumper het mooist en dat kleurtje Sirius Silver zalig....

post-3596-0-21020400-1306098356_thumb.jpg

post-3596-0-29567500-1306098378_thumb.jpg

ik was op het net aan het surfen, en het was me terug opgevallen dat er 2verschillende achterbumpers zijn, is dit ook van land tot land! ik heb nu vb foto van Dutchy genomen 'waarvoor dank :-)' en een die van het autosalon van Genéve komt, is hier een logische verklaring voor? ik vindt persoonlijk de 2 bumper het mooist en dat kleurtje Sirius Silver zalig....

Als je goed kijkt heeft die Techno Orange rechts op de 2e foto die inham weer niet :?:

Er zijn verschillende bumpers maar dat komt niet tot uiting in deze twee foto's.

Deze zijn volgens mij gelijk.

Ook de techno orange is volgens mij het zelfde.

Ik zou het ook fout kunnen hebben maar pas op de rechter is een foto van de auto's tijdens de beurs.

Er zijn daarna nog kleine wijzigingen aangebracht aan de uiteindelijke versie.

Moet dan even in de foto's van de Geneve beurs duiken.

De rechter foto is een zwarte sportage waardoor lijkt dat de bumper anders is..

De Turbo versie heeft wel een andere bumper.

Daar zijn de uitlaten links en rechts elk twee pijpen goed zichtbaar.

Ook zijn er after salles bumpers te koop als je de uitlaat a la turbo versie wilt.

Zal eens kijken in mij foto's die ik heb van vorig jaar februari.

Er zijn verschillende bumpers maar dat komt niet tot uiting in deze twee foto's.

Deze zijn volgens mij gelijk.

Er is wel degelijk een verschil tussen de achterbumper op de linkse en die op de rechtse foto hoor bowie97.

Bij de linkse (zwarte) zie je dat de bumperlijn net boven de achteruitrijsensoren mooi doorloopt. De oranje op de rechtse foto heeft die ook.

Bij de rechtse (zilver) zie je dat die lijn niet doorloopt, maar dat er een inkeping is boven de 2 sensoren in het midden.

De lichtunits waar de knipperlichten in zitten zijn trouwens ook anders...

Ik vind deze (rechtse) bumper persoonlijk ook mooier dan die andere.

Wellicht heb je gelijk dat het over 'salonmodellen' gaat.

Mooi toch, zijn we bezig of een bumper anders is of niet.

Oeps nou zie ik het wat je bedoeld zat veel te veel naar de zwarte en de oranje te kijken, terwijl het op de zilveren ging.

Het klopt helemaal wat je zegt.

Wat ik al aangaf hierboven op de salonmodellen laten ze soms verschillende opties zien.

En blijkbaar heeft de rechte lijn gewonnen ten opzichte van de inham.

De richtingaanwijzer unit is blijkbaar ook af gevallen.

Betere foto's van die speciale uitvoering op de beurs staat hier.

Je moet wel even naar beneden scrollen want eerst krijg je andere modellen.

Misschien is er nog meer verschil.

08kiasportagegenevalive.jpg

Hij heeft inderdaad een verdieping in de bumper terwijl de andere dat niet hebben.

Maar ik had belooft dat ik zou kijken voor een foto van de de Techno Orange.

Deze is gewoon van het internet.

Kia_Sportage_09.jpg

En een hele reeks achterkanten maar ook andere kanten vind je hier..

En dan de turbo bumper

2011-Kia-Sportage-SX-Turbo-4.jpg