lampje Posted May 27, 2011 Posted May 27, 2011 Goedenavond, ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Emiel Kuipers, geboren in 1976 in de prachtige stad 's-Hertogenbosch. Als alfist in hart en nieren hebben we toch 4 weken geleden een nieuwe Cee'd SW gekocht. Waarom? Ik heb een geweldige vrouw, en zij heeft mij 2 prachtige kindjes geschonken( 1jaar en 3jaar). Echter neemt dit dusdanig veel ruimte in beslag dat onze alfa 156 te klein werd. Na lang zoeken bij zowat alle merken, zijn we bij de cee'd uitgekomen. Het liefste wilden we een alfa, maar die zijn gemaakt voor rijplezier en design. Helaas zijn het geen ruimtewonders. Gelukkig is de Cee'd dat wel en in combinatie met de 7 jaar garantie, het leuke se7en pakket voor weinig, was de keus snel gemaakt. van Werkhoven in Houten had een mooie aanbieding en de juiste kleur staan, dus gekocht en 2 weken geleden afgeleverd. De terugweg van Houten naar huis was een aangename verrassing. Dit waren onze eerste kilometers in de Cee'd. Het is geen alfa, de 1.4 komt dik tekort in vergelijking met de 156, maar het is een prettig rijdende en sturende auto. We hebben gekozen voor de Cee'd cvvt 1.4 extra met se7en pakket. In de kleur piston grey. Ondertussen al wel de shades(zonneschermen) besteld en gemonteerd. Nu alleen nog op zoek naar leuke 15" lichtmetalen velgjes voor de winterbanden en we zijn voorlopig klaar.M.vr.gr. een tevreden Cee'd bestuurder. Quote
bigwade Posted May 27, 2011 Posted May 27, 2011 Ja zo'n gezin is nogal wat belangrijker dan een kekke merktuut, toch ? Veel plezier ermee. In de SW kun je denk ik 20 buggies kwijt en meer en daar gaat het nu even om. Maar eh, grappig.. Wat doet een Bossche Bol bij mijn dealer in Houten ? Quote
lampje Posted May 27, 2011 Author Posted May 27, 2011 Ja zo'n gezin is nogal wat belangrijker dan een kekke merktuut, toch ? Veel plezier ermee. In de SW kun je denk ik 20 buggies kwijt en meer en daar gaat het nu even om. Maar eh, grappig.. Wat doet een Bossche Bol bij mijn dealer in Houten ? De dealer in den bosch 21.600 De dealer in houten 19.750 Ik moet ook werken voor m'n centen en kan ze ook maar een keer uitgeven. Quote
elmerblues Posted May 27, 2011 Posted May 27, 2011 Zie je, BW ging ook voor de goedkoopste dealer. Als ik het niet dacht. En mij maar beschuldigen van het feit dat IK zonodig mijn dealer moet uitknijpen!! Quote
bigwade Posted May 27, 2011 Posted May 27, 2011 De dealer in den bosch 21.600 De dealer in houten 19.750 Ik moet ook werken voor m'n centen en kan ze ook maar een keer uitgeven. HaHa da's nogal geld. Ik kan je vertellen dat OH daar ook oké is.. Zie je, BW ging ook voor de goedkoopste dealer. Als ik het niet dacht. En mij maar beschuldigen van het feit dat IK zonodig mijn dealer moet uitknijpen!! NouNou, da's nogal kras. Meneertje Houten zit 5-6km rijden van mijn werk en doet het echt goed. Heb vorig jaar zomer aardig met mijn SP2 lopen leuren met als dieptepunt de Prius dealer, NWGein. JVW Houten bleek de verlosser w.b moneta. Heb niks uitgeknepen, je hebt ook zoiets als elkaar vertrouwen en kennen. Man doet voorstel en dat pak je of niet, zeker als het je 2e auto daar is. (binnen 2 jr) Die 2-300 eu winst die je nog uit kan onderhandelen ben je kwijt in service. Zo betaal ik amper iets aan leen auto's en meer. Mijn auto is bedrijfs auto (95%) en ik vind het wel best. Gunnen is ook zo wat. Quote
lampje Posted May 27, 2011 Author Posted May 27, 2011 Ik vond 21600 te duur en ging zoeken naar een jong gebruikte Cee'd. Eentje van een jaar oud, met 30000 op de teller. JvW adventeerde gewoon op Marktplaats met een nieuwe voor dat geld. 15 min internetten en al gelijk 1850 euro bespaard. Hoe makkelijk wil je het hebben. Quote
Recommended Posts