Jump to content

Sense, Evogue, X-clusive

GeertV

Recommended Posts

Beste Kia vrienden,

Kan er me iemand vertellen wat het verschil is tussen de sense, Evoque en x-clusive.

Ikzelf heb een Sense besteld en volgens de dealer is dit de duurste uitvoering. En is Evoque hier in België van naam veranderd naar Sense.

Wat is dan de X-clusive versie??

groetjes

GeertV

Da's de nederlandse equivalent van jullie sense/evogue. Ongeveer vergelijkbaar qua uitrusting.

Wel jammer dat jullie topmodel nu Sense heet. Ik vond Evoque beter klinken. Sense klinkt als een Senseo. Da's een Nederlands apparaat voor een bakkie pleur.

De naamswijziging heeft er mee te maken dat er een ander merk(naam) is met Evoque en zij hebben een rechtzaak tegen KIA gestart en gewonnen ivm het gebruik van de naam Evoque.

De naamswijziging heeft er mee te maken dat er een ander merk(naam) is met Evoque en zij hebben een rechtzaak tegen KIA gestart en gewonnen ivm het gebruik van de naam Evoque.

Hallo Allemaal,

Ben het met je eens dat de naam Senseo niet de ideale vervangende naam is.

Mijn voorstel zou zijn geweest "All-Inclusive".

Evoque hoort trouwens bij het merk Land Rover.

Wacht nu al sinds 18 nov. vorig jaar op mijn Sportage 2.0 Crdi - Exclusive - Panoramadak in de kleur sandtrack.

Dealer beloofde nu (grapje) dat de auto voor de kerst geleverd gaat worden.

Heb voor het trekken van mijn caravan nu tijdelijk een Kia Carens voor niks en bevalt gezien zijn leeftijd (2003)uitstekend.

Ga er nu van uit dat hij in de maand juni geleverd gaat worden.

In blijde verwachting (normaal 9 maanden) blijf ik hopen op een auto die mij zal blijven bevallen.

Groeten Jan

In blijde verwachting (normaal 9 maanden) blijf ik hopen op een auto die mij zal blijven bevallen.

Volhouden Jan ! Ooit komt de dag...wink.gif

Hallo Allemaal,

Ben het met je eens dat de naam Senseo niet de ideale vervangende naam is.

Mijn voorstel zou zijn geweest "All-Inclusive".

Evoque hoort trouwens bij het merk Land Rover.

Wacht nu al sinds 18 nov. vorig jaar op mijn Sportage 2.0 Crdi - Exclusive - Panoramadak in de kleur sandtrack.

Dealer beloofde nu (grapje) dat de auto voor de kerst geleverd gaat worden.

Heb voor het trekken van mijn caravan nu tijdelijk een Kia Carens voor niks en bevalt gezien zijn leeftijd (2003)uitstekend.

Ga er nu van uit dat hij in de maand juni geleverd gaat worden.

Groeten Jan

Hoi Jan,

Ik heb op 4 nov in Nederland exact dezelfde auto besteld...goede keuze. Ben benieuwd of juni gaat lukken want ik heb nog steeds niets gehoord!

Grt.

WIA

Ik weet niet of dit de echte reden is want ik vind het eigenlijk wat belachelijk.Eerst en vooral was het bij de Sportage "Evogue" en bij Land Rover(Range Rover) "Evoque".Toch een letter verschil.Ten tweede zou ik het nog begrijpen als KIA ook met een model zou uitkomen die deze naam draagt maar het is nu Sportage.Het gaat hier dan ook om een onderbenaming.Ik vind dit niet hetzelfde.Ik heb de Fusion versie.Nu bestaat er bij de kauwgum van Stimorol ook al een soort die Fusion heet.Gelukkig weten ze dit daar nog niet of ze mogen deze naam ook al veranderen.Zo kan je natuurlijk bezig blijven.Als het echt zo is zijn dit weer typisch Amerikaanse toestanden <_< .