MelskeH Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Afgelopen vrijdag 3 juni weer eens een flink ritje gemaakt met mijn SP3 1.6 GDI X-Ecutive PP, want ik wil toch graag die 2000km op de teller hebben staan als ik op vakantie ga. Het was een zonnige warme dag, dus alleen de LED verlichting brandt. Toen ik een tunnel in reed, waardoor automatisch de "normale" verlichting aan gaat, viel plots binnen in de auto de gehele instrumenten verlichting uit. Dat bleef zo totdat ik uit de tunnel kwam en de "normale" verlichting weer uit ging. Het rare is de radio (heb geen nav) bleef gewoon doorspelen. Het gebeurde maar 1 keer maar toch, ik heb dit nog niet eerder meegemaakt omdat ik nog niet vaak in het donker gereden heb. Heeft iemand anders dit ook meegemaakt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Timo0103 Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Afgelopen vrijdag 3 juni weer eens een flink ritje gemaakt met mijn SP3 1.6 GDI X-Ecutive PP, want ik wil toch graag die 2000km op de teller hebben staan als ik op vakantie ga. Het was een zonnige warme dag, dus alleen de LED verlichting brandt. Toen ik een tunnel in reed, waardoor automatisch de "normale" verlichting aan gaat, viel plots binnen in de auto de gehele instrumenten verlichting uit. Dat bleef zo totdat ik uit de tunnel kwam en de "normale" verlichting weer uit ging. Het rare is de radio (heb geen nav) bleef gewoon doorspelen. Het gebeurde maar 1 keer maar toch, ik heb dit nog niet eerder meegemaakt omdat ik nog niet vaak in het donker gereden heb. Heeft iemand anders dit ook meegemaakt Hoe fel staat je dashboard verlichting ingesteld? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MelskeH Posted June 5, 2011 Author Share Posted June 5, 2011 Hoe fel staat je dashboard verlichting ingesteld? Normaal, het was helemaal uit. zelfs de airco verlichting was uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Heeft iemand anders dit ook meegemaakt Jazeker , ik en ook ik schrok me kapot de 1e keer. (http://www.kiaclub.nl/topic/1591-sportage-binnen-yes/page__view__findpost__p__51080) Maar het hoort en is af te regelen met de sterkte van je dash verlichting. Voor zowel dag als nacht. Staat vast ook in boekje. Suc6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts