bigmac Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Mijn naam is Fred, 54 jaar, woonachtig in Twente en vanaf 9 juni de trotse bezitter van een 2011 Kia Picanto 1.0 comfort pack, kleur Alice blue. Ik heb deze gekocht omdat het uiterlijk, het interieur, de 7 jaar garantie en het verbruik me erg aanspreken. Mijn laatste 2 auto's waren Daihatsu Sirion, dus beide ook met een 3 cilinder 1000 cc, net als de Picanto. Ik hoop dat de Kia me net zo goed gaat bevallen als de Daihatsu. Ik hoop bij deze club nieuws en wetenswaardigheden en oplossingen voor eventuele probleempjes over ons merk te weten te komen. Fred Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Goedemorgen Bogmac, Van harte welkom op ons forumpie. Wij -de moderatoren - wensen je veel plezier met de nieuwe aanwinst. Mocht je ze nog niet hebben geplaatst: FOTO'S zijn meer dan welkom. WE hebben zelfs voor ieder lid een garage gereserveerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigmac Posted June 8, 2011 Author Share Posted June 8, 2011 Ik kan als verder info nog meedelen dat ik best veel kilometers maak voor zo'n kleine auto: 30.000 km/jaar. Het verbruik is daarom ook erg belangrijk voor me. De foto's komen spoedig in de garage te staan; sommige leden hebben daar wel érg fraaie foto's staan! bigmac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigmac Posted June 9, 2011 Author Share Posted June 9, 2011 Vandaag de auto opgehaald; de kabelboom voor de trekhaak was er nog niet, dus volgende week nog 'n keertje langs de dealer voor de trekhaak-montage. Ik heb meteen vanmiddag foto's gemaakt, het was nl prachtig weer en ze staan nu op de site hier (garage). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts