frankd Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 Ik heb vanmiddag de caravanspiegels van onze sp2 gepast, past dus niet. Wat voor spiegels kunnen jullie aanbevelen? Zo'n zuignap vind ik niets, ik heb graag de originele spiegel vrij, zouden die spiegels met van die bandjes achterlangs niet te veel van de knipperlichten afdekken? Ik hoor graag ervaringen van mede caravanners Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2011-sportage Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 Ik heb vanmiddag de caravanspiegels van onze sp2 gepast, past dus niet. Wat voor spiegels kunnen jullie aanbevelen? Zo'n zuignap vind ik niets, ik heb graag de originele spiegel vrij, zouden die spiegels met van die bandjes achterlangs niet te veel van de knipperlichten afdekken? Ik hoor graag ervaringen van mede caravanners Hoi Frankd ook ik had de spiegels van kia maar ben er ook niet tevreden over en heb daardoor andere gekocht en deze bevallen wel goed. Deze zijn te koop bij http://www.obelink.nl/auto-caravan-accessoires/spiegels/handy-mirror-xl-extended.html?category_params=category_id%3D1332 ik heb de link er maar even bij gezet indien ik deze link niet mag plaatsen dan hoor ik het wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opa Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Hallo Frank, Ik heb niet de door Kia te leveren spiegels besteld, maar ze bij de caravanhandel gehaald (Olde Caravan te Sittard). Niet goedkoop (ca € 80), maar wel goed, stabiel beeld, niet verkleinend en simpel te (de-) monteren. Ze zijn van Milenco (www.milenco.com) en wat mij betreft de beste spiegels die ik ooit heb gehad. Bijgaand twee foto's. De bandjes achter de spiegel zijn niet standaard en niet nodig. (Ik had ze nog liggen en heb ooit meegemaakt dat een spiegel er af waaide, dus: security first !) Succes met je zoektocht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2011-sportage Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Hallo Frank, Ik heb niet de door Kia te leveren spiegels besteld, maar ze bij de caravanhandel gehaald (Olde Caravan te Sittard). Niet goedkoop (ca € 80), maar wel goed, stabiel beeld, niet verkleinend en simpel te (de-) monteren. Ze zijn van Milenco (www.milenco.com) en wat mij betreft de beste spiegels die ik ooit heb gehad. Bijgaand twee foto's. De bandjes achter de spiegel zijn niet standaard en niet nodig. (Ik had ze nog liggen en heb ooit meegemaakt dat een spiegel er af waaide, dus: security first !) Succes met je zoektocht. Dag Opa ziet er goed uit maar waar ik moeite mee heb is dat ik ze aan de bovenkant met kunststof schroeven moet aandraaien. De gene van kia hebben dat ook en als je deze aandraait zie je ook het kunststof van de spiegel ingedrukt worden en daarbij vraag ik me dan af gaat dat bij temperaturen onder nul ook goed. of als het kunststof deel wat ouder wordt heb je dan niet de kans dat het kunststof dan gaat scheuren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opa Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 ....daarbij vraag ik me dan af gaat dat bij temperaturen onder nul ook goed. of als het kunststof deel wat ouder wordt heb je dan niet de kans dat het kunststof dan gaat scheuren. Tja, dat weet ik ook niet. Overigens zijn temperaturen onder nul geen probleem meer voor mij, sinds we niet meer met de caravan op wintersport gaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frankd Posted June 15, 2011 Author Share Posted June 15, 2011 Ik ben ondertussen bij de caravanboer geweest en diverse spiegels gepast. het zijn dezelfde geworden als 2011-sportage heeft. Zitten stevig op de spiegels en ze zijn nog steeds inklapbaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts