Sage2011evoque Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Wat een positieve review Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeertV Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Yep inderdaad heb deze schitterende test ook gezien!!!! Nu is er zeker geen twijfel mogelijk meer. Nu nog wachten tot die prachtige bolide geleverd wordt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Timo0103 Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Klopt allemaal, geen woord gelogen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Klopt allemaal, geen woord gelogen Alleen denken BMW en LR rijders daar heel anders over.. T'is toch 60% emotie, gok ik (bij mij 25%, haha!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
schrootboer Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Hahaha mooi he m,n oom heeft een BMW besteld. Maar ik een KIA hahah rij der al een maand in super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Timo0103 Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Ben best wel wat gewend hoor maar Kia heeft gewoon een briljante auto neergezet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Broosje Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Leuke review maar ik vind de vergelijking tussen deze 3 auto's toch een beetje mank gaan, alleen de afmetingen van de auto's al. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Timo0103 Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Leuke review maar ik vind de vergelijking tussen deze 3 auto's toch een beetje mank gaan leg eens uit "mank " Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Broosje Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Leuke review maar ik vind de vergelijking tussen deze 3 auto's toch een beetje mank gaan, alleen de afmetingen al. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrichri Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Terwijl wij hier een topic hebben over het sturen van de Sportage moet je in het filmpje de besturing van de Freelander eens bekijken . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smetjesmee Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 leg eens uit "mank " voor de niet-Belgen : 'mank' wordt gebruikt voor iemand die gebrekkig loopt door bv. misvorming. Bv.: Hij loopt mank = Hij stapt gebrekkig. Afgeleid daarvan: mankepoot. Iets kan ook mank lopen, zoals Broosje aangeeft = de vergelijking tussen de 3 wagens gaat niet op. (vergelijk het met 'spaak' lopen) Hoop dat het wat duidelijk is... tenzij je wat anders bedoelde met die Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Het woord mank is in NL bekend.. We hebben het vast uitgevonden, haha! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Questor Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Hierbij een filmpje met een hoog déjà vu gehalte als je het filmpje hebt gezien bij het eerste bericht van deze draad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Broosje Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Tja ik merk hier op het forum soms ook het verschil tussen vlaams en nederlands. Verbaas me soms af en toe over het taalgebruik van onze zuiderburen maar dat zal andersom ook wel zo zijn On topic: Ik denk dat men de Freelander beter bijvoorbeeld met de Kia sorento had kunnen vergelijken dan de Sportage. Maar ach reviews zeggen mij persoonlijk niet zoveel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smetjesmee Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Het woord mank is in NL bekend.. We hebben het vast uitgevonden, haha! Neenee BW; de Nederlanders hebben dan toch niet álles uitgevonden! Mank komt van het Frans 'manquer'. manquer Werkw. [onovergankelijk][mɑ̃ke] 1 ne pas être en quantité suffisante - ontbreken - te kort zijn 'L'eau a manqué.' Er was water te kort. / Het water raakte op. 2 être absent - ontbreken - afwezig zijn 'Plusieurs personnes manquaient.' Er waren verschillende mensen afwezig. Nu vlug terug on topic... of ik word Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Questor Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 Nog een vergelijkende review voor de liefhebbers van dit genre: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts