Picanto2011 Geplaatst 13 Juni, 2011 Geplaatst 13 Juni, 2011 Hallo allemaal, sinds twee weken ben ik eigenaar van de nieuwe picanto met 1.2 motor en airco, verder base. Ik heb nu de autoradio die deze week bij de aldi te koop was, met bluetooth voor handsfree bellen, ingebouwd. Verloop kabeltje gemaakt, € 60,00 voor de originele vindt ik wel erg duur, en geplaatst.Werkt erg goed. Nu wil ik dus de twee ontbrekende speakers in de achterdeuren plaatsen. De aansluiting tot in de deurstijlen achter zijn aanwezig. Mijn vraag is, hoe verwijder ik het raamkrukje, om de portierbekleding te kunnen verwijderen? En is het bekend dat er in de voorportieren ook tweeters geplaatst kunnen worden? Quote
Backfire Geplaatst 18 Juni, 2011 Geplaatst 18 Juni, 2011 Ik wacht met spanning af, want ik ben ook van plan in de achterportieren wat speakers te monteren. Quote
bigmac Geplaatst 30 Januari, 2012 Geplaatst 30 Januari, 2012 http://automotiveappleapro.com/product.php?id_product=664 Setje originele Tweeters Kia Picanto Quote
Picanto2011 Geplaatst 30 Januari, 2012 Topic Starter Geplaatst 30 Januari, 2012 Direkt de link in mijn favorieten geplaatst. Ze zullen ongetwijfeld meer kunnen leveren voor de Picanto. Bedankt voor de link. Ben Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.