LeFouduVolant. Posted February 18, 2007 Posted February 18, 2007 http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140042185781&fromMakeTrack=true#ebayphotohosting Bewertungen van de verkoper OK ... Iemand ervaring met dergelijke tuningbox(en) ?? Keep things up ... Quote
Tazteam Posted February 18, 2007 Posted February 18, 2007 Als ze idd waarmaken wat ze beloven.......20-30 Pk erbij?? Als het zo gemakkelijk zou zijn, dan zouden er meer diesels getuned rondrijden, en zeker voor de prijs die ze hanteren. Je kan het altijd proberen, maar ik zou het toch eerst voorzichtig navragen bij de Kia-dealer, als je dit apparaat er tussen hangt, of de garantie ook nog gewaarborgd is, wat mij veel belangrijker is dan het vermogen erbij. ACHTUNG! Das Ger?t besitzt keine Zulassung f?r den ?ffentlichen Strassenverkehr!Verwendung nur f?r den Motorsport Misschien hier een waarschuwing waar rekening mee gehouden moet worden. Philip Quote
LeFouduVolant. Posted February 19, 2007 Author Posted February 19, 2007 Als ze idd waarmaken wat ze beloven.......20-30 Pk erbij??Als het zo gemakkelijk zou zijn, dan zouden er meer diesels getuned rondrijden, en zeker voor de prijs die ze hanteren. Je kan het altijd proberen, maar ik zou het toch eerst voorzichtig navragen bij de Kia-dealer, als je dit apparaat er tussen hangt, of de garantie ook nog gewaarborgd is, wat mij veel belangrijker is dan het vermogen erbij. ACHTUNG! Das Ger?t besitzt keine Zulassung f?r den ?ffentlichen Strassenverkehr!Verwendung nur f?r den Motorsport Misschien hier een waarschuwing waar rekening mee gehouden moet worden. Philip Diverse powerbox geven aan voor de 1.1 CRDI een vermogen van 75 naar 86 ? 90 pk ... koppel van 153 naar 185 ? 190 Nm ... Wat de garantie ,je moet er niet aan denken dit voor te stellen aan de dealer ,????????n grooooooootte NJET natuurlijk . Het voordeel van de powerbox is dat je hem kan losschakelen in ??n minuut ,zodat bij onderhoud ... Het enige wat mij interesseert is de betrouwbaarheid ... en dat natuurlijk een open vraag ... Keep things up ... PS : ??n van mijn SMART's is getuned van 55 naar 70 pk ,van 80 naar 136 Nm ,reeds 8 jaar en 3O millK's ... tot mijn grote tevredenheid ... dit is wel chiptuning en geen powerbox .Beide werken op totaal verschillende pricipes ... Quote
Recommended Posts