29bart11 Posted June 19, 2011 Posted June 19, 2011 oproep aan iedereen, Ik heb een sorento 2011 met orgineel Kia ingebouwde gps/radio systeem Bij het starten van de auto begint de radio steeds op volume 6 te spelen Persoonlijk vindt ik dit een beetje te luid. Graag had ik gehad dat het volume op 4 begint te spelen. In de handleiding van de wagen alsook gps systeem kan ik hier niets van terug vinden om dit in te stellen op niv 4. Ook bij de garage kunnen ze me hierop ook geen antwoord geven. Kan iemand me hierbij helpen Of bestaat er een truk om dit toch in stellen Ik ben benieuwd Groeten Bart Quote
Alex Posted September 19, 2011 Posted September 19, 2011 Bart, Bij mij wordt het volume behouden dat ik had bij het uitschakelen. Als jij de jouwe al een tijdje hebt, is er misschien een softwareupdate geweest of zo ? Best eens navragen bij de dealer. Mvg, Alex Quote
africadero Posted December 13, 2011 Posted December 13, 2011 Bij mij word idd het volume behouden dat ik had bij uitschakelen.(Alles hoger dan niv.5) Maar dan wel met een minimum van niv 5. Dus uitschakelen met een lager niv. start hij toch terug op bij niv. 5. Volgens de handleiding is dit normaal. Quote
Recommended Posts