Jantje.2 Geplaatst 24 Juni, 2011 Geplaatst 24 Juni, 2011 Nee BW, leg nog is uit? grapje hoor, ik gebruik zelf ook een losse tomtom Quote
Opa Geplaatst 28 Juni, 2011 Geplaatst 28 Juni, 2011 Gatver nee, vreselijk die losse dingen. Het is erg prettig dat de navigatie dame goed te horen is omdat de audio gedempt wordt...... ....Affijn ... zoveel mensen, zoveel meningen. BW, je was ook eerst een tegenstander van gadgets zoals regensensor en automatische lichten ... vind je nu ook leuk ... wedden dat je de standaard navigatie ook leuk had gevonden als je hem gehad had ... Na mijn ervaring met van fabriekswege ingebouwde navigatiesystemen bij Toyota en de Kia Carens, ben ik (zoals ik hier al eens eerder heb gezegd) een overtuigd TomTom aanhanger. Dit overigens niet alleen vanwege de superioriteit, maar ook en zeker niet in de laatste plaats door het gigantische prijsverschil (€ 120 ipv € 1200 !!!). Dus ook hierin ben ik het volledig met BW eens. Overigens ben ik het ook weer (grotendeels) met Asterix eens dat al die (andere) gadgets die ik vooraf volkomen onzinnig vond, me in de praktijk zeer goed bevallen. Dit gaat zelfs zo ver dat, toen ik de SP3 niet als X-clusive bestelde (o.a. vanwege de fabrieksnavigatie ) ik toch de stoelverwarming besteld heb. Was afgelopen winter in onze Ceed zo goed bevallen dat mijn vrouw niet meer zonder wilde ! Quote
elmerblues Geplaatst 28 Juni, 2011 Geplaatst 28 Juni, 2011 Opa, kon jij stoelverwarming bijbestellen zonder het bijbehorende X-clusive pakket? Ik hoor dat voor het eerst. Het staat toch niet als aparte optie in de prijslijst? Quote
Opa Geplaatst 28 Juni, 2011 Geplaatst 28 Juni, 2011 Inderdaad Elmer, Ik was ook verbaasd toen mijn dealer bij de bestelling zei dat dat kon (gaat buiten Kia om). Ik moet het resultaat overigens nog afwachten. Bij de aflevering op 22/4 (vlak voor onze vakantie een week later) ontbrak de tijd om e.e.a. in te bouwen. Vorige week maandag bracht ik mijn SP3 naar de dealer, die hem vervolgens op transport zette naar Amsterdam, waar de inbouw plaatsvindt. Hij had vrijdag terug moeten zijn, maar er is iets fout gegaan. Dus ik wacht nog in spanning af. (Renault Scenic als vervangende auto van de dealer gekregen; aardig maar (lang) geen Sportage.) De kosten van de inbouw van verwarming op de 2 voorstoelen, bedroegen € 695,= all in. Best een bedrag, maar als ik het mijn vrouw naar de zin kan maken, zal ik dat niet laten... (Ik was al blij genoeg dat ik haar toestemming voor aankoop van de forse Sp3 kreeg; zij moet er ook in rijden en droomt van een klein handzaam autootje.) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.