ozzy79 Geplaatst 25 Juni, 2011 Geplaatst 25 Juni, 2011 Hallo allemaal, Mijn naam is Anita en ik heb vanmorgen eindelijk mijn nieuwe Picanto mogen ophalen. Ik typ eindelijk, omdat ik dat afgelopen maandag al mocht maar toen had de dealer per ongeluk de verkeerde kleur auto klaar staan... Vammorgen konden we alsnog onze bright silver Picanto met 1.2 motor en een comfort pakket ophalen. Jammer genoeg is het weer vandaag niet zo, maar morgen gaan we in het zonnetje wat kilometers maken en de airco testen. En foto's maken om hier te plaatsen Alvast bedankt voor alle tips en opmerkingen op dit forum, heb al een boel voorpret gehad dankzij jullie! Groetjes, Anita Quote
Smart Geplaatst 25 Juni, 2011 Geplaatst 25 Juni, 2011 Anita, heel veel plezier en veilige km's met je nieuwe bolide toegewenst! En ja, die foto's willen we graag zien..... 1 Quote
bigmac Geplaatst 26 Juni, 2011 Geplaatst 26 Juni, 2011 Die airco kun je nu wel mooi uittesten met twee dagen van boven de dertig graden! Zie ook graag de fotos verschijnen en veel plezier met je Kia. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.