FrankV Geplaatst 27 Juni, 2011 Geplaatst 27 Juni, 2011 Goedenavond. Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een zilvergrijze Kia Sorento 3.5 V6 automaat van 2004. Een beest van een auto. Ik kan niet wachten om mijn caravan over de Alpen te sleuren. Binnenkort zal ik een foto van het beest uploaden. groeten Frank Quote
Gast Angelique Geplaatst 27 Juni, 2011 Geplaatst 27 Juni, 2011 Welkom Volgens mij ben jij blij:-) Feauteaus altijd welkom En uiteraard veel plezier met je Sorento, maar dat gaat vast goedkomen. Quote
truckertje Geplaatst 29 Juni, 2011 Geplaatst 29 Juni, 2011 Welkom en super veel plezier met je Sorento, Groetjes Marian Quote
FrankV Geplaatst 29 Juni, 2011 Topic Starter Geplaatst 29 Juni, 2011 Jawel, Ik ben zeker blij. Kan niet wachten tot hij opgeleverd wordt. Hierbij een plaatje. Quote
bigwade Geplaatst 29 Juni, 2011 Geplaatst 29 Juni, 2011 Fraaie sjees, die bling van de achterbumper.....daar heb je alleen maar last van...weg ermee......... Quote
Preston Geplaatst 29 Juni, 2011 Geplaatst 29 Juni, 2011 Fraaie sjees, die bling van de achterbumper.....daar heb je alleen maar last van...weg ermee......... Waarom BW ? Dan heb je toch geen sensoren achter nodig ? hoor je vanzelf ploingggg Quote
Smart Geplaatst 29 Juni, 2011 Geplaatst 29 Juni, 2011 Hoho, iedereen zijn eigen ding, smaak of mening. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.