vrolijkeman Posted July 1, 2011 Share Posted July 1, 2011 wie weet een alternatief adres voor de aanschaf van een armsteun voor in de nieuwe picanto. bij de dealer kost deze ruim 200 euro wel leuk maar vind ik een beetje teveel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.vanrookhuizen Posted July 2, 2011 Share Posted July 2, 2011 Je bedoelt voor in het midden? Ronald wie weet een alternatief adres voor de aanschaf van een armsteun voor in de nieuwe picanto. bij de dealer kost deze ruim 200 euro wel leuk maar vind ik een beetje teveel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Picanto2011 Posted July 2, 2011 Share Posted July 2, 2011 Hoi, Ook ik ben geinteresseerd in een betaalbare midden armleuning voor de nieuwe Picanto. Ben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrolijkeman Posted July 2, 2011 Author Share Posted July 2, 2011 Je bedoelt voor in het midden? Ronald hoi Ronald, ja ik bedoel voor tussen de stoelen in, liefst met bergvakken erin, je weet wel met zo een klep , alvast bedankt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted July 2, 2011 Share Posted July 2, 2011 259 eu is idd nogal geld.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.vanrookhuizen Posted July 3, 2011 Share Posted July 3, 2011 Deze midden arm steunen zijn al te koop van af 35 euro(niet orgineel kia maar universeel) In veen soorten en maten bij de accessoire handel Alle kwaliteit naar zijn geld,maar een goeie hoeft niet zo duur te zijn. Kijk maar eens op internet. Ronald ote name='bigwade' timestamp='1309635232' post='63654'] 259 eu is idd nogal geld.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laakies Posted July 3, 2011 Share Posted July 3, 2011 Deze midden arm steunen zijn al te koop van af 35 euro(niet orgineel kia maar universeel) In veen soorten en maten bij de accessoire handel Alle kwaliteit naar zijn geld,maar een goeie hoeft niet zo duur te zijn. Kijk maar eens op internet. Ronald ote name='bigwade' timestamp='1309635232' post='63654'] 259 eu is idd nogal geld.. Hoi, Ik heb de middenarmsteun wel orgineel door de dealer erin laten zetten, en was daarvoor 250 euro voor kwijt. is wel veel geld, maar het is een echte aanrader om zo'n middenarmsteun te laten monteren. Hij is helemaal verstelbaar, en je arm rust er echt lekker op, zelfs ook tijdens het schakelen. Een echte aanrader dus!! al dan niet orgineel. Gr Toine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy1971 Posted July 4, 2011 Share Posted July 4, 2011 www.winparts.nl je kan daar je kenteken invullen en zien wat er te koop is voor je picanto of andere modellen. ik heb daar mijn cv weg. Groet Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts