kia_mike_kia Posted March 9, 2007 Posted March 9, 2007 kan iemand mij aub vertellen of de volgende beschrijving van velgen op een kia picanto past zonder moeilijk te doen dus gewoon fff huppp erop te zetten??? 16 inch 7,5j voor en de achterste velgen zijn 16 inch 9j de steek is 4x100 welke soort banden moet er dan op om geen problemen te hebben? Quote
Rio-man Posted March 9, 2007 Posted March 9, 2007 E?n post is genoeg hoor. Ik denk dat je het beste even kan bellen met een plaatselijke bandenboer of automaterialenhandel. Tazteam is ook veel bezig met zijn Picanto, en zal je vast ook verder kunnen helpen. Quote
kia_mike_kia Posted March 9, 2007 Author Posted March 9, 2007 ik drukte prongelijk 2 keer sorry hoor Quote
kia_mike_kia Posted March 9, 2007 Author Posted March 9, 2007 Geplaatst: Vrijdag 9 Maart 2007, 19:21 Onderwerp: kia picanto velgen en maten -------------------------------------------------------------------------------- kan iemand mij aub vertellen of de volgende beschrijving van velgen op een kia picanto past zonder moeilijk te doen dus gewoon fff huppp erop te zetten??? 16 inch 7,5j voor en de achterste velgen zijn 16 inch 9j de steek is 4x100 welke soort banden moet er dan op om geen problemen te hebben? Quote
Tazteam Posted March 9, 2007 Posted March 9, 2007 9J???? Dan mag hij NIET verlaagd zijn, en de ET waarde moet wel kloppen tov de auto. Ook de band zal laag gaan worden, een 45, of zelfs een 40, misschien een 35 serie. Maar als je veel drempels neemt...................niet doen zo breed, je krijgt onherroepelijk problemen met je spatborden. En het comfort..................?? Succes met je keuze. Philip Quote
kia_mike_kia Posted March 9, 2007 Author Posted March 9, 2007 dus als ik dat doet moet ik een 40 band hebben? Quote
Rio-man Posted March 9, 2007 Posted March 9, 2007 Daar komt het wel op neer. Ik denk persoonlijk dat je voor een kleinere velg kan gaan, met een wat grotere band. Dit zal je comfort ten goede komen, en je kunt 'm nog verlagen ook Quote
kia_mike_kia Posted March 9, 2007 Author Posted March 9, 2007 ik had ook nog velgen gezien en die waren 16inch et waarde 38 7j banden 195/40/16 gaan die wel passen het zijn diepe borbets gaan die passen zonder problemen? alvast bedankt Quote
Tazteam Posted March 9, 2007 Posted March 9, 2007 Kijk hier maar eens even, klik op wheel configurator. Dan kan je de juiste velgen en maten zien per model auto. Veel plezier. http://www.rial.de. Quote
LeFouduVolant. Posted March 9, 2007 Posted March 9, 2007 Right from the horses mouth ... De maximale corecte maat is 4.100 ,7.16" ET 38 met 195/40/16 . Liggen op mijn beide PIC's ( zie foto's in het album ) ,met steengoede DUNLOPs 9000 is hier in Belgica volledig afgewerkt ,gebalanceerd met plaklood ,chroom ventielen+schachten ,montage .... 844 .- ... M?t TUV ,geen EEG ... Opgelet ,m?t verlaging dient met deze combinatie achteraan te wordt gebordeld !!! Zonder verlaging ,raakt nergens ?n uuitstekend veringscomfort( beter dan de originele 14 duimers !! ). Keep it on the island ... Quote
kia_mike_kia Posted March 9, 2007 Author Posted March 9, 2007 dus ik heb ieder geval smaak en ze passen nog ook!!!!!!!!!! thanx fotoos komen nog ik ga r een showcar van maken Quote
Recommended Posts