r.vanrookhuizen Posted July 12, 2011 Posted July 12, 2011 Hallo, Hebben meer Picanto rijders met wiel doppen hier last mee? Met parkeren raken de wieldoppen heel snel de stoep rand,omdat ze uitsteken buiten band en wiel. Resultaat lelijke wieldoppen met krassen enz. Of ben ik een slechte parkeerder(auto's staan hier vaak OP de stoep) dus stop op en af parkeren en weer met die doppen tegen de rand schuren. Ronald ps vandaag nog een picanto zien rijden(de eerste) Quote
bigmac Posted July 12, 2011 Posted July 12, 2011 Oh, dat bedoel je met 'uitstekende' wieldoppen . Die van mij zijn natuurlijk dezelfde, maar ik probeer er rekening mee te houden en heb de stoeprand dus nog niet geraakt. Ik heb als voordeel dat ik meestal niet langs de stoep hoef te parkeren, maar op een parkeerplek haaks op de stoep, thuis en op 't werk. Ik heb vandaag ook 'n nieuwe Picanto zien rijden, maar was een van de garage, met reclame er op, dus een proefrit waarschijnlijk? Net de 3000 km volgemaakt vanavond. Quote
r.vanrookhuizen Posted July 13, 2011 Author Posted July 13, 2011 Oh, dat bedoel je met 'uitstekende' wieldoppen . Die van mij zijn natuurlijk dezelfde, maar ik probeer er rekening mee te houden en heb de stoeprand dus nog niet geraakt. Ik heb als voordeel dat ik meestal niet langs de stoep hoef te parkeren, maar op een parkeerplek haaks op de stoep, thuis en op 't werk. Ik heb vandaag ook 'n nieuwe Picanto zien rijden, maar was een van de garage, met reclame er op, dus een proefrit waarschijnlijk? Net de 3000 km volgemaakt vanavond. Quote
r.vanrookhuizen Posted July 13, 2011 Author Posted July 13, 2011 ik net 1000. Hoe is je verbruik? Ronald Quote
Recommended Posts