chippie55 Geplaatst 28 Juli, 2011 Geplaatst 28 Juli, 2011 hallo forumleden, ook ik wil mij voorstellen op dit forum , ik heb 14 dagen geleden een kia picanto besteld. het is de kia picanto exterior 1.0 cvvt geworden in de kleur titanium zilver, deze zal eind september begin oktober afgeleverd gaan worden, dus nog ff wachten voor dat ik deze mooie auto ga rijden . Quote
Alex VB Geplaatst 28 Juli, 2011 Geplaatst 28 Juli, 2011 Hallo Chippie55, Van harte welkom op ons gezellig clubforum.. Ik hoop dat het lezen en verblijven hier, het wachtleed enigzins verzacht. Quote
chippie55 Geplaatst 24 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 24 Oktober, 2011 ik ben vrijdag jl gebeld dat mijn picanto is aangekomen bij de dealer. Op 3 november ga ik deze auto ophalen en de eerste km maken. Quote
chippie55 Geplaatst 7 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 7 November, 2011 Ik heb inmiddels de eerste kms met mijn kia picanto gemaakt , en ik mag toch wel zeggen dat het een fijne auto is,hij rijdt heerlijk. De aflevering en uitleg van mijn kia picanto bij de dealer was prima. Heb veel complimenten van mensen gehad die de auto kwamen bekijken , vinden het een leuke auto. 1 Quote
bigmac Geplaatst 7 November, 2011 Geplaatst 7 November, 2011 Ik kan het me helemaal voorstellen Veel plezier met je Picanto! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.