Jump to content

KIA Navigatie (OEM) handleiding

Alex VB

Recommended Posts

Voor de geïnteresseerde onder jullie die NEDERLANDSTALIGE handleiding voor de standaard navigaite die in de SP3 zit. Volgens de info zit deze ook in de Venga en is daarom in het algemene topic geplaatst. Wil je een reactie plaatsen kan dat.

Voor de geïnteresseerde onder jullie die NEDERLANDSTALIGE handleiding voor de standaard navigaite die in de SP3 zit. Volgens de info zit deze ook in de Venga en is daarom in het algemene topic geplaatst. Wil je een reactie plaatsen kan dat.

Ik heb het eerder voorgesteld, en KiaMNL betaald de hosting van deze site, maar kunnen we aub een forum bieb opzetten.

incl. folders, prijzen etc.

alles in PDF formaat voor download.

Smart heeft een geweldige voorzet gedaan w.b instructieboekjes en ik zag vandaag ook handige tips verzameld.

dak en xenon van elmerblues

Telefoon en USB dingen kunnen daar misschien ook bij.

Dat moet in 1 forumdeel kunnen, toch?

Valt w.b MB's best mee.

De mogelijkheid is er...

Moeten we Jheroen even aanklampen!

Prima, over hoe of wat kunnen we het wel hebben.

Wordt dan ook meteen een mooi naslagwerk voor oudere modellen over 10 jaar. :wink:

stoor me er nog steeds aan dat ons forumlid met de oudst rijdende Kia geen info krijgt.

Zit hier met een iPad op vakantie en/maar zoeken met compu is een stuk handiger.

vakantie is forumtechnisch tobben