Gast Marcvane86 Geplaatst 12 Augustus, 2011 Geplaatst 12 Augustus, 2011 Hoi, Vanaf morgen ochtend de trotse eigenaar van een nieuwe picanto 3dr. Marc is mijn naam, ben 25 jaar jong en woon in woudrichem. Ben beroepsmilitair bij de Koninklijk Luchtmacht. Benieuwd naar meer vraag het me gerust. Groetjes Quote
Smart Geplaatst 12 Augustus, 2011 Geplaatst 12 Augustus, 2011 Welkom Marc, je nieuwe aanwinst ziet er kek uit. Veel lees- en postplezier toegewenst! Quote
truckertje Geplaatst 13 Augustus, 2011 Geplaatst 13 Augustus, 2011 Welkom en dat ziet er zeker goed uit. Groetjes Marian Quote
MauS Geplaatst 11 September, 2011 Geplaatst 11 September, 2011 Welkom Marc, in het zwart ziet hij er ook erg stoer uit! (zelf kan ik vrijdag de witte variant ophalen en gaat er ook direct 17 inch onder foto's komen er nog op) Maar in het zwart blijft die erg mooi!! heb je al getest of savonds de Welcome/Leave me home functie werkt ? (dus dat de lampen aangaan bij het openen via de smart-key ?) Groet, Maurice Quote
Gast Marcvane86 Geplaatst 11 September, 2011 Geplaatst 11 September, 2011 Dit werkt zeker, Heb alleen geen smartkey maar de gewone klapsleutel van comfort pack. Ik heb namelijk geen style pack op de auto genomen, vond de zaken die daar inzitten bij lange na het geld niet waard. airco gebruik ik bijna niet dus climate control is niet benodigd, en daarnaast ook de bleutooth was ik al voorzien van mijn perfecte parrot mki 9200. Verder is een start knap en keyless entry leuk maar daar betaal ik geen 995 euro voor. Groet Welkom Marc, in het zwart ziet hij er ook erg stoer uit! (zelf kan ik vrijdag de witte variant ophalen en gaat er ook direct 17 inch onder foto's komen er nog op) Maar in het zwart blijft die erg mooi!! heb je al getest of savonds de Welcome/Leave me home functie werkt ? (dus dat de lampen aangaan bij het openen via de smart-key ?) Groet, Maurice Quote
Specialmade Geplaatst 12 September, 2011 Geplaatst 12 September, 2011 @ Marcvane86, Proficiat met je nieuwe aanwinst, ziet er fantastisch uit. Je redenering van het niet aanschaffen van het style-pakket kan ik volledig begrijpen. Heel veel plezier en heeeeel veel veilige kilometer gewenst. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.