robert dks Posted April 9, 2007 Posted April 9, 2007 hoi ik zal mijn verhaal achter mijn Pica even onthullen lees en geniet van dit mooie verhaal vorig jaar december preciese datum weet ik niet meer ging ik naar de muziek winkel in rijssen kocht een cd moest een blaatje invullen naam adress heb ik gedaan maar hadt niet gevraagd waarvoor dat was tijdje later kreeg ik een mailtje van een muziek winkel uit nederland dat er een Pica werd verloot over nederland en dat die in rijssen was gevallen en dat iedereeen een mailtje kreeg die mee hadt gedaan ik ook dus maar ik schonk er geen aandacht aan hadt zo iets van het zal wel tot dat ik de donderdag voor de verloting van de Pica light een telefoontje kreeg dat het belangrijk was dat ik wel kwam ik was eerst niet van plan om te gaan dacht die hebben gewoon een volle zaak nodig maarjah mijn moeder dus naar mijn werk bellen dat ik vrijdag middag vrij moest want er werdt een auto verloot in rijssen kreeg direkt vrij van mijn baas dus ik vrijdag middag naar de music store heen en daar stond een hele mooie rooie Pica glimmend in de zon ik maar is naar binnen en jah de hele zaak stond vol met mensen die ook uitgenodigt waren dus ik ga maar bij een groep mensen staan en dacht laat ik is vragen of er meer mensen waren gebeld en dat bleek dus niet zo te zijn en jah daar kwamen de kriebels ik dacht dit kan niet waar zijn waarom bellen ze mij nou wel en de rest niet dacht zou ik hem dan gewonnen hebben nou ja maar even afwachten hij werdt om 3 uur verloot in de middag en na een kwartier wachten zij de man van het hoofdkantoor van kia nederland laten we de winaar maar bekend maken ik hadt het niet meer van de zenuwen en toen zij die de winaar is ... R R Robert dekkers en dan sta je daar als winaar van een gloednieuwe Pica light 1.0 hellemaal verbaasdt over rompelt en toen zij die man kom maar naar voren ik naar voren heen hele seromonie er om heen krant erbij bosje bloemen etc en toen naar buiten voor de overhandeging van de sleutel van mijn rooie Pica ik was zo blij echt de dag erna werdt ik wakker direkt naar buiten kijken of ik neit gedroomt hadt en hij stond er nog vieuw dit is mijn verhaal achter mijn mooie Pica light ik wil de music winkel bedanken voor deze pracht auto groet robert hieronder een site over mijn auto http://www.freewebs.com/mijnkiapicanto/index.htm Geef gewoon je komentaar op mijn verhaal Quote
Tazteam Posted April 9, 2007 Posted April 9, 2007 Hallo Robert, wat een verhaal, dit kom je ook niet elke dag tegen. Dus: PROFICIAT met je gewonnen Pica. Hopelijk lukt het een keer wat foto's te plaatsen, nu ben ik zeker benieuwd hoe hij eruit ziet. Maar het allerbelangrijkste: veel veilige en plezierige kilometers met je auto. Philip Quote
Rio-man Posted April 9, 2007 Posted April 9, 2007 Wat een leuk verhaal zeg! Toch maar goed dat je wel gegaan bent dan! Veel plezier ermee! Quote
BaBaCC Posted April 9, 2007 Posted April 9, 2007 Hoi Robert Een dergelijkverhaal als de jouwe lees je ook niet dagelijks. Wat een vehaal joh! Van harte gefeliciteerd met je gewonnen Pica en vele fijne, plezierige en veilige kilometers ermee. Groeten, Barry Quote
Lydia Posted April 10, 2007 Posted April 10, 2007 Hey Robert, Erg leuk verhaal... en gefeliciteerd met je Pica natuurlijk Veel rijplezier! Groetjes, Lydia Quote
Recommended Posts