Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heeft er iemand ervaring met het monteren van een afneembare trakhaak waarbij er een skidplate is gemonteerd op de achterbumper.

Ik wil dit graag om mijn Sportage, maar wil niet dat er stukken uit mijn bumper gehaald hoeven te worden.

BVD, Ronald

Posted

Volgens mij is de combo skidplate en afneembare trekhaak (of vaste trekhaak) niet mogelijk zonder te zagen of boren.

Posted

Skidplate en afneembare trekhaak is wel degelijk mogelijk zonder te zagen.

Ik heb het namelijk, maar wel gelijk met de auto besteld en dus door de dealer geplaatst..

Voor foto (zonder trekhaak) zie mijn profiel.

Indien er duidelijkere foto's gewenst zijn laat maar weten, dan maak ik van het week-end wel even andere.

Posted

Skidplate en afneembare trekhaak is wel degelijk mogelijk zonder te zagen.

Ik heb het namelijk, maar wel gelijk met de auto besteld en dus door de dealer geplaatst..

Voor foto (zonder trekhaak) zie mijn profiel.

Indien er duidelijkere foto's gewenst zijn laat maar weten, dan maak ik van het week-end wel even andere.

Allereerst bedankt voor je snelle reactie.

Goed om te horen. Weet je zo welke merk trekhaak men eronder heeft gemonteerd. En ja, ik ben wel benieuwd naar de foto's.

Gr. Ronald

Posted

@Schumi

Er werd hier al heel wat geschreven over trekhaken en skidplates e.d.

Kijk bv. eens hier.

De zoekfunctie gebruiken gaat ook gemakkelijk. Probeer maar !

grtz, Kurt

Posted

Zoals beloofd hierbij wat extra foto's. (In meerdere reacties gezien de beperkte bestandsgrootte die toegestaan is)

Het betreft hier een AL-KO 3KS trekhaak.

post-4823-0-64863600-1314449125_thumb.jpg

Posted

Inderdaad, tot nu toe het beste systeem dat ik tot nu toe voor een Kia Sportage gezien heb, lijkt als 2 druppels water op de afneembare Westfalia die ik op mijn mercedes had, en hier moet er idd niks uit de bumper worden gezaagd, zal de prijs eens vergelijken met een Westfalia, ik zal mijn trekhaak toch maar uitkom van volgend jaar monteren, heb em enkel nodig voor mijn fietsdrager, zodoende...

Wat heb jij er ongeveer voor betaald RVP?

Posted

Inderdaad, tot nu toe het beste systeem dat ik tot nu toe voor een Kia Sportage gezien heb, lijkt als 2 druppels water op de afneembare Westfalia die ik op mijn mercedes had, en hier moet er idd niks uit de bumper worden gezaagd, zal de prijs eens vergelijken met een Westfalia, ik zal mijn trekhaak toch maar uitkom van volgend jaar monteren, heb em enkel nodig voor mijn fietsdrager, zodoende...

In mijn geval betreft het een lease-auto en had bij de bestelling de trekhaak die op de accessoire lijst stond aangegeven.

De betreffende dealer heeft er vervolgens deze trekhaak opgezet.

Geen idee dus wat ie daadwerkelijk kost

Guest Timo0103
Posted

In mijn geval betreft het een lease-auto en had bij de bestelling de trekhaak die op de accessoire lijst stond aangegeven.

De betreffende dealer heeft er vervolgens deze trekhaak opgezet.

Geen idee dus wat ie daadwerkelijk kost

En de Urbeni trekhaak die ikzelf heb is nagenoeg hetzelfde