Gerard007 Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 Hallo Sorento rijders, Ik sta op het punt om een nieuwe Kia Sorento x-clusive 2.4 benzine aan te kopen. Ik wil deze bestellen als 7 zits automaat. Ik twijfel nog of ik hem ook als AWD zal bestellen. Heeft iemand ervaring met deze combinatie? En ik hoor graag jullie bevindingen van deze motor. Ook ervaringen zonder AWD zijn welkom. bedankt voor jullie reacties. Quote
Ysie Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 Als je budget het toelaat zou ik vast en zeker AWD er bik nemen. Je zal het je in de winter niet beklagen. Ook de inruilwaarde is hoger en je zal hem gemakkelijker kunnen verkopen. Quote
Ysie Posted August 27, 2011 Posted August 27, 2011 ik heb hier ook een filmpje hoe de awd werkt, het gaat hier wel over een sportage maar de werking het zelfde. Quote
Preston Posted August 27, 2011 Posted August 27, 2011 In de KIA SP3 wordt het systeem van Dynamax gebruikt : Quote
Gerard007 Posted August 27, 2011 Author Posted August 27, 2011 bedankt voor jullie antwoorden. Ik ben alleen benieuwd of er ook iemand rijervaringen heeft met een sorento 2.4 automaat met AWD. Dit omdat er 1 persoon op het internet aangeeft dat hij slechte ervaringen hiermee heeft. O.a. trillingen in de auto. Daarom hoop ik dat er mij iemand iets kan vertellen over zijn ervaringen. Quote
Alex Posted August 29, 2011 Posted August 29, 2011 Weet dat vooral slechte ervaringen op internet gegooid worden. Deze info moet je dus wat relativeren. De kans is immers klein dat iemand een berichtje plaatst met de mededeling "Alles ok, geen probleem". Alex Quote
Recommended Posts