Azzaro Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 Heeft er reeds iemand hier een werkplaatshandleiding gevonden van de Sportage 3 op het world wide web, ik heb er reeds ene tegengekomen, weliswaar een amerikaanse die te downloaden zou zijn voor zo'n 9 €, officiele Kia handleiding volgens de site, maar of deze betrouwbaar is? Quote
Azzaro Posted August 26, 2011 Author Posted August 26, 2011 Dit is de link btw... >>>>>>>>> http://www.tradebit.com/filedetail.php/116324522-kia-sportage-2010-2011-factory-service-repair-manual 1 Quote
Smart Posted August 27, 2011 Posted August 27, 2011 .....ik heb er reeds ene tegengekomen, weliswaar een amerikaanse die te downloaden zou zijn voor zo'n 9 €, officiele Kia handleiding volgens de site, maar of deze betrouwbaar is? Voor die € 9,00 kun je nog eens een buil vallen. Gewoon proberen voor dat geld! Quote
MrBubbels Posted December 1, 2011 Posted December 1, 2011 Voor die € 9,00 kun je nog eens een buil vallen. Gewoon proberen voor dat geld! En????? gelukt?? is het wat of zeg ja laat maar! Quote
MrBubbels Posted December 26, 2011 Posted December 26, 2011 Ja, het is wat. aha (piperclub)heb jij ook zo'n boek? en ben je wat wijzer geworden?? Mocht je hem weg doen dan wil ik hem wel overnemen.!!!!!!!!! Quote
Pipercub Posted December 27, 2011 Posted December 27, 2011 Het zal zo zijn dat er enige zaken niet gelijk zijn aan de Europese versie maar dat is van minder belang, niet alles zou je zelf willen doen maar het is leerzaam om te zien hoe die onderdelen in elkaar zitten. Er staat ook in hoe je een en ander kunt repareren, de volgorde wordt beschreven. Het handboek is een HTML versie die je op je computer zet en zo kan bekijken. Quote
ErwinB Posted January 21, 2012 Posted January 21, 2012 Kijk eens wat ik 'gevonden' heb... Een pdf'je.. http://www.4shared.com/zip/EJmGG63x/2012egatropSkeobdnaHstaalpkreW.html het is van de amerikaanse uitvoering en in het engels, maar het is altijd handig om te hebben... Quote
Kofferbak Posted January 21, 2012 Posted January 21, 2012 Inderdaad leuk voor de heb Veel hebben we er niet aan, het betreft de 2.0 T GDI en de 2.4 DOHC , beiden gemaakt in Korea. Toch leuk om te kunnen zien hoe de amerikaanse uitvoeringen in elkaar gezet zijn Quote
ErwinB Posted January 22, 2012 Posted January 22, 2012 Tja als je zelf wilt de kleppen wilt stellen dan heb je r niks aan. Maar om eens te kijken hoe je iets los moet halen laat t me wel handig... Quote
Guest Breda1912 Posted January 22, 2012 Posted January 22, 2012 Kan de handleiding worden bekeken zonder andere programma's te installeren? Het lukt mij namelijk niet om hem zichtbaar te krijgen. Quote
ErwinB Posted January 22, 2012 Posted January 22, 2012 Het is n PDF bestand wat ingepakt is in een zip. Die zip kan windows gewoon openen, voor de pdf heb je een pdf reader nodig. http://get.adobe.com/nl/reader/ Quote
Recommended Posts