Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ook nu weer vraagt Autoweek autobezitters te reageren over alle aspecten van hun auto op hun site.

Ze vragen eigenaren van auto's van bouwjaren 2009 en 2010 om de uitgebreide enquête op hun website

in te vullen. Dat neemt ongeveer tien minuten in beslag. Ga dus snel hier naar toe!

IK ZOU ZEGGEN: DOEN!thsmileythumup.gif

thumbs_up.gif

• 3 months later...
Posted

De uitslag van de Autoweek Tevredenheidstrofee is bekend! Bij de SUV's staat de Sportage 3 op 3 (hoe toepasselijk!).

Zie hier: #http://www.autoweek.nl/autonieuws/18174/nieuwe-winnaar-tevredenheids-trofee-2011?utm_source=nieuwsbrief20111214&utm_medium=email&utm_campaign=&utm_content=&utm_term=

Posted

ik weet niet beter, dat ik gezien mijn auto's, dit jaar niet mee mocht doen.

Het zal dan over SP3's van 2010 gaan of SP2's...

Blijft een fop- onderzoek maar gelukkig is Honda nu eens gewipt.

(Ik ken niemand met een Honda in mijn directe omgeving, vond die uitslag altijd al zo vreemd,haha)

Guest Jeroen66475
Posted

Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik toch vaker een Jazz heb gezien dan een Urban Cruiser. Eén keer geloof ik en dat was in de showroom. Hoe kan zo'n auto nou winnen? Hoeveel rijden er rond? 3? 4? Ah, ik snap het: Alle Toyota dealers hebben natuurlijk meegedaan met hun showroommodel..... :lol: :lol: :lol:

Posted

Heb er nog een proefrit mee gemaakt voordat ik definitief koos voor de Venga.

De kwaliteit is onbetwist, maar de looks zijn minder.