Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

CD wil niet uit de radio! (HELP!)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Misschien heeft hier iemand een goede tip. Ik krijg het kl$te ding er niet uit. Echter ik druk op de [kies radio/cd] knop en meteen spelen.

Er zit een gebrande cd erin. Ik heb meerdere malen getracht cd te starten, en dan de eject knop te drukken. Echter telkens zonder resultaat.....

Waarom???? Wij zitten nu ergens diep in Frankrijk en ik heb nog NOOIT zoveel kinderliedjes moeten zingen............

Leuk maar inmiddels AARRRGHHHGH! We hebben de cd's met sprookjes en kinderliedjes in de auto liggen... Maar die ENE wil er niet uit!!!

Iemand de gouden tip? Ben inmiddels al bereid tot een (leuke) beloning!

Of de knop is gewoon kaduuk, óf het heeft met het oppervlak van de cd te maken. Dat de ejectknop niet in de gaten heeft dat er iets in zit.

Vreemde blijft dan dat de cd ALTIJD zonder problemen speelt....

Ik zit hier nog dik een week (naar volle tevredenheid overigens), maar wil op de terugweg minder hoeven zingen (schor, kuch kuch, schraap..)

Wie o wie kan me helpen?

Geplaatst

Een ramp(zalig) gebeuren begrijp ik........!

1. Probeer de ejectknop langer dan normaal ingedrukt te houden;

2. Het kan zijn dat je op het front een resetknopje hebt zitten, waardoor je met een naald in een gaatje moet prikken (gebruiksaanwijzing!).

Dit heb ik van internet geplukt van een andere desperado!

GELUKT :D met de volgende methode; I thought, the computer is trying to boot from the optical drive but is unable to read the disc hence

going into the endless loop. So I used a little trick, I inserted a small piece of thin battery pack cardboard just above the disc and twisted it

(the cardboard) a little so the disk can’t spin when starting up. I turned the computer on and held down the trackpad button. I could hear the

sound of the optical drive inside, not the spinning sound but rather sound of something moving ever so slightly. I heard it only two times and

the third sound was a well known one - the offending DVD came out. http://www.silvermac.com/2006/dvd-stuck-in-macbook-pro/

Andere oplossing!

http://www.peugeot40...6b7752696f76f30

Ik zie de beloning wel tegemoet!;)

Anders!

Geplaatst

Ik hoop voor je dat er niet zo`n cdtje in zit met die animatie liedjes ja en de boze wolf blijft tie boos ik heb meedelijden met je maar je heb wel lekker weer lijkt me dus dat scheelt al ge

probeerd de spanning van je cd speler af te halen ?

Geplaatst

Hallo

toen ik mijn Ceed net had heb ik dit ook gehad met lichte paniek als gevolg

En dan zaten er bij mij niet eens kinderliedjes in :wink:

Any way. Na een nachtje de auto op de parkeerplaats de volgende ochtend weer geprobeerd en toen spuugde hij hem meteen uit......

Hoop dat het lukt voor je en anders sterkte voor de terugreis :wink:

JMD

Geplaatst

Beste lezers,

Alvast weer bedankt voor de (brood)nodige) reacties.

- nee, nog geen "Bassie" vermoordneigingen

- Smart, karton truuc deed het niet......

Ik denk dat "le button" gewoon "la kaduuk" is.

En het duurbetaalde crappy internet doet het ook nog eens slecht.

Maar het is hier lekker tegen de 30-tig graden, kindjes in badje en papa heeft een glimlach. (Dus f$ck die cd, das weer een probleem voor over een week).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...