dh racing Posted September 6, 2011 Posted September 6, 2011 Hey, Ben op dit forum terecht gekomen toen ik opzoek was naar bevindingen van andere kia sportage 3 eigenaars . Dik in orde dit forum heb al veel gezochte informatie teruggevonden. Ben zelf redelijk tevreden over de sportage op enkele minpunten na maar zal bij deze jullie mijn gezeur daaromtrent besparen. Mijn witte sportage 2.0 diesel met volledige zwarte wielen is omgebouwd tot lichte vracht met trekhaak en doet dienst voor het werk en mijn hobby’s, een grootte verbetering in comfort t.o.v. mijn vroegere bestelwagen. Had blijkbaar meer geluk dan sommige onder jullie want na kennismaking met de kia had ik er al een in mijn bezit na 3 weken wachttijd(plaatselijke dealer had er meerdere besteld om een kleine beschikbare voorraad te hebben) Heb reeds carbon sierstukken gemaakt voor op binnenkant deurlijsten te plaatsen, ook wielkasten in laadruimte werden in carbon uitbekleed. Komt nog een carbon sierstuk op dachboard en 20 inch velgen onder als de originele banden aan vervanging toe zijn. Misschien tot binnenkort om over een onderwerp te discussiëren. Vriendelijke groeten, Quote
Smart Posted September 6, 2011 Posted September 6, 2011 Welkom op het forum! Weet geen naam...... Je bent al aardig bezig met speciaal gemaakte accessoires in carbon. Het zou leuk zijn wanneer je wat foto's plaatst hier op het forum. Quote
Frietbakker Posted September 7, 2011 Posted September 7, 2011 Je bent al aardig bezig met speciaal gemaakte accessoires in carbon. :lol:Pas maar op dat je 911 niet afgunstig wordt Quote
Smart Posted September 7, 2011 Posted September 7, 2011 Pas maar op dat je 911 niet afgunstig wordt Euh....! No capice! Quote
Frietbakker Posted September 7, 2011 Posted September 7, 2011 Excuses voor mijn ietwat onduidelijke formulering. De opmerking was bedoeld voor de TS, die naast zijn sportage ook nog een Porsche 911 rijdt. Quote
bigwade Posted September 7, 2011 Posted September 7, 2011 Ik word nu toch ook wel erg nieuwsgierig naar foto's van de combi en de SP3 Carbon alleen..., Quote
dh racing Posted September 8, 2011 Author Posted September 8, 2011 Ik word nu toch ook wel erg nieuwsgierig naar foto's van de combi en de SP3 Carbon alleen..., Ok, zal dit weekend enkele foto's nemen! Zeg me maar waar en hoe deze moeten gepost worden. Quote
Guest Angelique Posted September 8, 2011 Posted September 8, 2011 Ik word nu toch ook wel erg nieuwsgierig naar foto's van de combi en de SP3 Carbon alleen..., Ok, zal dit weekend enkele foto's nemen! Zeg me maar waar en hoe deze moeten gepost worden. Waar...zie bijgevoegd plaatje. Uploaden kan rechtstreeks vanaf je pc. Quote
Preston Posted September 8, 2011 Posted September 8, 2011 Waar...zie bijgevoegd plaatje. Uploaden kan rechtstreeks vanaf je pc. En hoe krijg je die gele markeerstift lijnen dan weer van je scherm ?? Quote
Guest Angelique Posted September 9, 2011 Posted September 9, 2011 Waar...zie bijgevoegd plaatje. Uploaden kan rechtstreeks vanaf je pc. En hoe krijg je die gele markeerstift lijnen dan weer van je scherm ?? Klodder spuug doet wonderen Quote
bigwade Posted September 9, 2011 Posted September 9, 2011 @dh racing Of gebruik deze, in een topic veel handiger. Quote
dh racing Posted September 11, 2011 Author Posted September 11, 2011 @dh racing Of gebruik deze, in een topic veel handiger. Bij deze de foto's van de sportage in lichte vracht met carbon bekleding. wordt nog verder afgewerkt in carbon: schuine rand op dashboard onder klimaatregeling en rond versnellingspook op gedeelte tussen chroom lijst en leder. groeten ps indien de foto's er echter niet bijkomen zal ik deze in garage posten Quote
Smart Posted September 11, 2011 Posted September 11, 2011 Ziet er gelikt uit met die carbonfinish! Is dat erop gebracht d.m.v. een foliebad, of d.m.v. plakfolie (föhn)? Matzwarte velgen ogen ook goed op de witte Sportage. Quote
dh racing Posted September 11, 2011 Author Posted September 11, 2011 Geen film, echt carbonweefsel bewerken met epoxy en aanbrengen met dubbelzijdige tape Quote
bigwade Posted September 11, 2011 Posted September 11, 2011 In NL kennen we de grijs kenteken uitvoering, de bestel versie zeg maar. Dit lijkt er ± op. Ben je als Belg dan ook goedkoper uit met aanschaf/verzekering/belasting ? Originele wielen gespoten ? Het ziet er iig geweldig uit, zelfs in het wit. :lol: Quote
Frietbakker Posted September 11, 2011 Posted September 11, 2011 Ziet er allemaal zeer fraai uit, er is duidelijk een vakman aan het werk geweest ! Quote
dh racing Posted September 11, 2011 Author Posted September 11, 2011 In NL kennen we de grijs kenteken uitvoering, de bestel versie zeg maar. Dit lijkt er ± op. Ben je als Belg dan ook goedkoper uit met aanschaf/verzekering/belasting ? Originele wielen gespoten ? Het ziet er iig geweldig uit, zelfs in het wit. :lol: Ja BTW recuperatie, wagen kan men voor 100% in onkosten brengen en wegentaxs op +- 180 euro. geen verschil qua verzekeringspremie. Originele wielen gespoten Quote
Recommended Posts