xzyper Geplaatst 10 September, 2011 Geplaatst 10 September, 2011 Na ruim 5000 km aankomende week mijn nieuwe Sportage voor het eerst terug voor reparatie. Enkele schakelaars waaronder die van de ruitbediening etc zijn in het donker niet verlicht. Printplaat wordt nu vervangen. Blijf voor de rest super positief over de wagen met een gemiddeld verbruik van 1 op 19 deze week in normaal woon- werkverkeer met de 1.7 turbodiesel. :lol: Quote
viking16 Geplaatst 11 September, 2011 Geplaatst 11 September, 2011 verbruik 1 op 19 ?? op boordcomputer of zelf uitgerekend? proficiat,...jij bent waarschijnlijk de eerste die de fabrieksopgave haalt !! mijn 1,7 (Km stand 5200) verbruikt gemiddeld 1 op 16; dat is echt wel het minimum Quote
Smart Geplaatst 11 September, 2011 Geplaatst 11 September, 2011 .......mijn 1,7 (Km stand 5200) verbruikt gemiddeld 1 op 16; dat is echt wel het minimum Je bedoelt het maximum! Quote
smetjesmee Geplaatst 11 September, 2011 Geplaatst 11 September, 2011 Je bedoelt het maximum! Met minimum bedoelt ie het kleinst haalbare verbruik dat hij haalt over een bepaalde afstand... denk ik. Quote
viking16 Geplaatst 11 September, 2011 Geplaatst 11 September, 2011 we zullen het maar houden op het verschil van interpretatie van onze "nederlandse taal" en toch weten jullie beiden wat ik bedoel ... Quote
Smart Geplaatst 11 September, 2011 Geplaatst 11 September, 2011 ........en toch weten jullie beiden wat ik bedoel ... Nee.....! Quote
Smart Geplaatst 11 September, 2011 Geplaatst 11 September, 2011 Hoezo? Is een welkomsttopic en we houden het vriendelijk. Quote
bigwade Geplaatst 11 September, 2011 Geplaatst 11 September, 2011 Hey Smart, houes op, die Belgen zijn zeker en vast welkom hoor, zowel minimaal als maximaal :lol: :lol: Zoals ik het lees is het 1:16 en verwacht viking niet dat het beter wordt. Dus minimaal verbruik, maximaal rendement.... Zoiets heren ? Quote
Smart Geplaatst 11 September, 2011 Geplaatst 11 September, 2011 Nou, met dat minimale antwoord kan ik wel leven hoor! Quote
viking16 Geplaatst 12 September, 2011 Geplaatst 12 September, 2011 thx aan bigwade en woskam voor hun "steun en sympathie" vanuit "hollandse zijde"!! thx aan smetjesmee voor het juist interpreteren vanuit "westvlaamse zijde" !! k wou er in feite niet meer op ingaan want vond het ook nogal gezever, zelfs kleingeestig ik heb effe getwijfeld of ik nu op een "taalpuriteins forum" zat 1:16 zal waarschijnlijk het MINIMAAL verbruik zijn voor mijn 1,7 Sportage but no worry; k vind het een forum keigoed en soms heel interessant om lezen !! have fun Quote
Smart Geplaatst 12 September, 2011 Geplaatst 12 September, 2011 @vinking16: Volgens mij was het een terechte constatering over minimum/maximum verbruik. Niet meer en niet minder. Quote
First Kia Geplaatst 31 Oktober, 2011 Geplaatst 31 Oktober, 2011 Na ruim 5000 km aankomende week mijn nieuwe Sportage voor het eerst terug voor reparatie. Enkele schakelaars waaronder die van de ruitbediening etc zijn in het donker niet verlicht. Printplaat wordt nu vervangen. Blijf voor de rest super positief over de wagen met een gemiddeld verbruik van 1 op 19 deze week in normaal woon- werkverkeer met de 1.7 turbodiesel. :lol: Bij mij zijn ook diverse knoppen niet verlicht. Ik vind het jammer dat bv de knop om de spiegels in te klappen niet verlicht is. Is dit te herstellen dmv een andere printplaat? Quote
Kofferbak Geplaatst 31 Oktober, 2011 Geplaatst 31 Oktober, 2011 Bij mij zijn ook diverse knoppen niet verlicht. Ik vind het jammer dat bv de knop om de spiegels in te klappen niet verlicht is. Is dit te herstellen dmv een andere printplaat? Bij mij is dat knopje ook niet verlicht, maar aangezien het niet in de bedoeling ligt om de spiegels onder het rijden te bedienen, hebben ze waarschijnlijk opzettelijk dit knopje onverlicht gelaten.... Quote
Preston Geplaatst 31 Oktober, 2011 Geplaatst 31 Oktober, 2011 Toch doe ik dat wel hoor Kofferbak. Als ik op een smal weggetje rij en er komt een vrachtwagen/bestelbus of zo.. dan klap ik maar al te graag de oren even in. Heb daarvoor geen verlicht knopje nodig.. dat knopje vindt m'n vinger wel op de tast.. wel gewend. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.