Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Na ruim 5000 km aankomende week mijn nieuwe Sportage voor het eerst terug voor reparatie. Enkele schakelaars waaronder die van de ruitbediening etc zijn in het donker niet verlicht. Printplaat wordt nu vervangen. Blijf voor de rest super positief over de wagen met een gemiddeld verbruik van 1 op 19 deze week in normaal woon- werkverkeer met de 1.7 turbodiesel.:lol: :lol: :lol:

Geplaatst

verbruik 1 op 19 ?? op boordcomputer of zelf uitgerekend?

proficiat,...jij bent waarschijnlijk de eerste die de fabrieksopgave haalt !!

mijn 1,7 (Km stand 5200) verbruikt gemiddeld 1 op 16; dat is echt wel het minimum

Geplaatst

.......mijn 1,7 (Km stand 5200) verbruikt gemiddeld 1 op 16; dat is echt wel het minimum

Je bedoelt het maximum!

Geplaatst
Je bedoelt het maximum!

Met minimum bedoelt ie het kleinst haalbare verbruik dat hij haalt over een bepaalde afstand... denk ik. wink.gif

Geplaatst

we zullen het maar houden op het verschil van interpretatie van onze "nederlandse taal"

en toch weten jullie beiden wat ik bedoel ... ;)

Geplaatst

........en toch weten jullie beiden wat ik bedoel ... ;)

Nee.....!

Geplaatst

Hey Smart, houes op, die Belgen zijn zeker en vast welkom hoor, zowel minimaal als maximaal :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Zoals ik het lees is het 1:16 en verwacht viking niet dat het beter wordt.

Dus minimaal verbruik, maximaal rendement....

Zoiets heren ?

Geplaatst

thx aan bigwade en woskam voor hun "steun en sympathie" vanuit "hollandse zijde"!!

thx aan smetjesmee voor het juist interpreteren vanuit "westvlaamse zijde" !!

k wou er in feite niet meer op ingaan want vond het ook nogal gezever, zelfs kleingeestig

ik heb effe getwijfeld of ik nu op een "taalpuriteins forum" zat

1:16 zal waarschijnlijk het MINIMAAL verbruik zijn voor mijn 1,7 Sportage

but no worry;

k vind het een forum keigoed en soms heel interessant om lezen !!

have fun

Geplaatst

@vinking16: Volgens mij was het een terechte constatering over minimum/maximum verbruik. Niet meer en niet minder.

• 1 maand later...
Geplaatst

Na ruim 5000 km aankomende week mijn nieuwe Sportage voor het eerst terug voor reparatie. Enkele schakelaars waaronder die van de ruitbediening etc zijn in het donker niet verlicht. Printplaat wordt nu vervangen. Blijf voor de rest super positief over de wagen met een gemiddeld verbruik van 1 op 19 deze week in normaal woon- werkverkeer met de 1.7 turbodiesel.:lol: :lol: :lol:

Bij mij zijn ook diverse knoppen niet verlicht. Ik vind het jammer dat bv de knop om de spiegels in te klappen niet verlicht is.

Is dit te herstellen dmv een andere printplaat?

Geplaatst

Bij mij zijn ook diverse knoppen niet verlicht. Ik vind het jammer dat bv de knop om de spiegels in te klappen niet verlicht is.

Is dit te herstellen dmv een andere printplaat?

Bij mij is dat knopje ook niet verlicht, maar aangezien het niet in de bedoeling ligt om de spiegels

onder het rijden te bedienen, hebben ze waarschijnlijk opzettelijk dit knopje onverlicht gelaten....

Geplaatst

Toch doe ik dat wel hoor Kofferbak. Als ik op een smal weggetje rij en er komt een vrachtwagen/bestelbus of zo.. dan klap ik maar al te graag de oren even in.

Heb daarvoor geen verlicht knopje nodig.. dat knopje vindt m'n vinger wel op de tast.. wel gewend. :P

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...