verbaant Geplaatst 10 September, 2011 Geplaatst 10 September, 2011 Er is op dit forum al heel erg veel geschreven over de belachelijke lange levertijden. Maar ik ben specifiek op zoek naar ervaringen van de levertijd voor de 1.6 GDi. Ik heb gisteren (!) een 1.6 GDi E-xecutive besteld in wit met PlusPack. Zijn er mensen met ervaringen van deze uitvoeringen en evt. van andere kleuren in deze uitvoering? Quote
Bert Jan Geplaatst 10 September, 2011 Geplaatst 10 September, 2011 Ik heb de mijne (1.6 GDI Executive plus pack met navigatie, Dark gun) eind maart besteld, begin september is 'ie geleverd. Levertijd was in mijn geval iets meer dan 5 maanden dus. Quote
boysportage Geplaatst 11 September, 2011 Geplaatst 11 September, 2011 Ik ben toevallig afgelopen vrijdag gebeld en kan 'm vrijdag ophalen. Besteld op 11 juni 2011, dus iets meer dan 3 maanden. Besteld: Sportage X-ecutive Plus Plack met Nav, kleur Phoenix Silver Quote
sportagent1 Geplaatst 14 September, 2011 Geplaatst 14 September, 2011 hallo, ik heb mijn sp3 half mei besteld. Ze zeiden toen ik hem kocht dat ie eind augustus binnen zou zijn en nu komen ze al met begin november........... Ik heb trouwens een witte 1.6 gdi plus pack besteld groet Quote
Gast Breda1912 Geplaatst 14 September, 2011 Geplaatst 14 September, 2011 Ik heb mijn KIA Sportage 1.6 GDI in de kleur Byte Blue op 14-7-2011 bij een subdealer besteld. Ongeveer een week later is deze opdracht door de KIA dealer verwerkt. De vermoedelijke leveringsdatum staat op januari 2012. Ik heb hem besteld met plus pack, panoramadak, navigatiesysteem en parkeerhulp vóór (wordt later bij de dealer ingebouwd want wordt blijkbaar nooit in de fabriek gedaan). Quote
fibs Geplaatst 15 September, 2011 Geplaatst 15 September, 2011 Ik heb de mijne (1.6 GDI Executive plus pack met navigatie, Black pearl) eind Juni besteld, volgens de eerste berichten zou hij 15 Novmeber geleverd moeten worden. Tot op heden kan de dealer mijn totaal niets vertellen niet eens of de auto al in productie is genomen. dat is echter wel minder want op het moment dat je de showroom binnen loopt om een auto te bestellen ben je echt koning voor ze maar op het moment dat de bestelling rond is ben je maar gewoon een simpel nummertje. Quote
Brian Geplaatst 19 September, 2011 Geplaatst 19 September, 2011 Ik heb 11 juni een 1.6 GDI Executive plus pack (black pearl) besteld. Tot mijn verbazing kreeg ik vanochtend een telefoontje dat ik hem volgende week al op kan halen. Quote
smetjesmee Geplaatst 19 September, 2011 Geplaatst 19 September, 2011 Ik heb 11 juni een 1.6 GDI Executive plus pack (black pearl) besteld. Tot mijn verbazing kreeg ik vanochtend een telefoontje dat ik hem volgende week al op kan halen. Wonderen bestaan dus toch... Veel plezier ermee Brian ! grtz, Kurt Quote
Brian Geplaatst 19 September, 2011 Geplaatst 19 September, 2011 Het lijkt erop waneer je kijkt naar de besteldatum van "boysportage"(11 juni) onze auto's bij eenzelfde productiebatch zitten namelijk: - 1.6 GDI Executive met plus pack bestemd voor Nederland Ik ben aangenaam verrast door de vekorte levertijd! Quote
sportagent1 Geplaatst 19 September, 2011 Geplaatst 19 September, 2011 hoi brian, in welke plaats heb je 'm gekocht? want ik heb hem al in mei besteld maar nog niks gehoord helaas..... groeten arjan Quote
Brian Geplaatst 19 September, 2011 Geplaatst 19 September, 2011 hoi brian, in welke plaats heb je 'm gekocht? want ik heb hem al in mei besteld maar nog niks gehoord helaas..... groeten arjan Enschede, maar ik denk dat de plaats niets uitmaakt. Het is overigens wel een grote dealer. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.