Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Levertijd Sportage 1.6 GDi

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Er is op dit forum al heel erg veel geschreven over de belachelijke lange levertijden. Maar ik ben specifiek op zoek naar ervaringen van de levertijd voor de 1.6 GDi. Ik heb gisteren (!) een 1.6 GDi E-xecutive besteld in wit met PlusPack. Zijn er mensen met ervaringen van deze uitvoeringen en evt. van andere kleuren in deze uitvoering?

Geplaatst

Ik heb de mijne (1.6 GDI Executive plus pack met navigatie, Dark gun) eind maart besteld, begin september is 'ie geleverd. Levertijd was in mijn geval iets meer dan 5 maanden dus.

Geplaatst

hallo, ik heb mijn sp3 half mei besteld. Ze zeiden toen ik hem kocht dat ie eind augustus binnen zou zijn en nu komen ze al met begin november...........

Ik heb trouwens een witte 1.6 gdi plus pack besteld

groet

Geplaatst

Ik heb mijn KIA Sportage 1.6 GDI in de kleur Byte Blue op 14-7-2011 bij een subdealer besteld. Ongeveer een week later is deze opdracht door de KIA dealer verwerkt.

De vermoedelijke leveringsdatum staat op januari 2012.

Ik heb hem besteld met plus pack, panoramadak, navigatiesysteem en parkeerhulp vóór (wordt later bij de dealer ingebouwd want wordt blijkbaar nooit in de fabriek gedaan).

Geplaatst

Ik heb de mijne (1.6 GDI Executive plus pack met navigatie, Black pearl) eind Juni besteld, volgens de eerste berichten zou hij 15 Novmeber geleverd moeten worden.

Tot op heden kan de dealer mijn totaal niets vertellen niet eens of de auto al in productie is genomen. dat is echter wel minder want op het moment dat je de showroom binnen loopt om een auto te bestellen ben je echt koning voor ze maar op het moment dat de bestelling rond is ben je maar gewoon een simpel nummertje.

Geplaatst

Ik heb 11 juni een 1.6 GDI Executive plus pack (black pearl) besteld. Tot mijn verbazing kreeg ik vanochtend een telefoontje dat ik hem volgende week al op kan halen. :D

Geplaatst

Ik heb 11 juni een 1.6 GDI Executive plus pack (black pearl) besteld. Tot mijn verbazing kreeg ik vanochtend een telefoontje dat ik hem volgende week al op kan halen. :D

Wonderen bestaan dus toch... laugh.gif

Veel plezier ermee Brian !

grtz, Kurt

Geplaatst

Het lijkt erop waneer je kijkt naar de besteldatum van "boysportage"(11 juni) onze auto's bij eenzelfde productiebatch zitten namelijk:

- 1.6 GDI Executive met plus pack bestemd voor Nederland

Ik ben aangenaam verrast door de vekorte levertijd!

Geplaatst

hoi brian, in welke plaats heb je 'm gekocht?

want ik heb hem al in mei besteld maar nog niks gehoord helaas.....

groeten arjan

Geplaatst

hoi brian, in welke plaats heb je 'm gekocht?

want ik heb hem al in mei besteld maar nog niks gehoord helaas.....

groeten arjan

Enschede, maar ik denk dat de plaats niets uitmaakt. Het is overigens wel een grote dealer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...